چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن نقش جرثقیل سقفی در توسعه صنعت ساختمانی آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول

کرونا همچنان در بندرعباس می تازد/سومین بخش کووید ۱۹ هم راه اندازی شد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: با افزایش آمار بیماران مبتلا به کرونا، سومین بخش کووید ۱۹ در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس با ظرفیت ۱۶ تخت راه اندازی شد.

بازخبر/دکتر فاطمه نوروزیان در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته، کرونا جان ۳ هرمزگانی دیگر را گرفت و شمار فوتی‌ها در استان به۱۰۵۷  تن رسید، اظهار کرد: در این مدت با بستری شدن ۵۱ بیمار جدید کرونایی جمع بیماران بستری شده در بیمارستان‌های استان به ۱۰۸ بیماررسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه از این شمار ۳۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویزه قرار دارند و حال ۷ نفر وخیم است، تصریح کرد: در ۴۸ ساعت گذشته ۱۷ بیمار جدید مبتلای به کرونای انگلیسی در استان تشخیص قطعی داده شده است که جمع مبتلایان در استان به ۴۹۸ تن رسید که از این شمار ۴ نفر با تشخیص قطعی کرونای انگلیسی جان باختند.

وی با بیان اینکه با افزایش آمار بیماران مبتلا به کرونا، سومین بخش کووید ۱۹ در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس با ظرفیت ۱۶ تخت راه اندازی شد، خاطرنشان کرد:  پیش از این یک بخش بستری با  ظرفیت ۳۰ تخت و یک بخش مراقبت‌های ویژه کووید ۱۹ با ظرفیت ۱۶ تخت در حال خدمت رسانی به این بیماران بود که با تکمیل ظرفیت این بخش ها، بخش جدید راه اندازی شده و از شواهد موجود در جامعه انتظار می رود که با توجه به سهل انگاری عده ای از مردم، عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی، برگزاری مراسم  های مختلف و دورهمی و سفرهای غیر ضروری، شاهد افزایش ناگهانی آمار موارد بستری باشیم که فشار مضاعفی بر بدنه درمان خواهد بود.

نوروزیان در پایان از عموم مردم درخواست کرد که با توجه به شیوع سریع ویروس کرونای انگلیسی و تبعات غیر قابل جبران آن نسبت به رعایت موازین بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی حساس تر باشند.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *