آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:

اقتدار به معنای پرخاشگری و اهانت نیست

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: در عرصه حاکمیت با احدی شوخی نداریم و با اقتدار و عمل در چارچوب تکالیف قانونی اقدام خواهیم کرد و اقتدار به معنای پرخاشگری و اهانت نیست.

 بازخبر/علی رئوفی صبح امروز(۲۳ دی ماه) در نشست با مدیران کل  و معاونین دفاتر حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به رویکرد کاری خود، خاطرنشان کرد: در کار اجرایی کاری به تفکرات سیاسی مدیران ندارم بلکه به شایستگی و رعایت نظم و انضباط اداری و توانمندی مدیر قائل هستم‌.

وی در همین رابطه گفت: در عرصه حاکمیت با احدی شوخی نداریم و با اقتدار و عمل در چارچوب تکالیف قانونی اقدام خواهیم کرد و اقتدار به معنای پرخاشگری واهانت نیست بلکه اجرای صحیح قانون جهت تکریم ورضایت مندی مردم است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با تاکید بر تکریم مردم، تصریح کرد: سرمایه اصلی نظام مردم هستند و اهمال در اجرای قانون متضرر مردم هستند و لذا توجه کافی در رسیدگی به امور مربوط به مردم اولویت کاری حوزه سیاسی واجتماعی وامنیتی است.

رئوفی در همین رابطه اظهار کرد: مدیران کل دفاتر حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان به صورت میدانی با حضور در ادارات کل استان روند خدمات رسانی به مردم استان را ارزیابی و نظارت کنند تا شاهد ارائه خدمات مطلوب همراه با افزایش رضایتمندی مردم باشیم.

وی افزود: مردم هرمزگان، مردمی نجیب، شریف، اهل تعامل و شایسته بهترین خدمات هستند و حضور مسئولان در بین آنها برای شنیدن دغدغه هایشان سب دلگرمی آنها  و افزایش سرمایه اجتماعی می شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به اهمیت و جایگاه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، خاطرنشان کرد: معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری نقش پررنگ و مهمی در استانداری دارد و باید برای تقویت جایگاه این معاونت تلاش کرد.

رئوفی با تاکید بر تقویت بدنه کارشناسی معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، بیان کرد: بدنه کارشناسی معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با برنامه ریزی مناسب در بالاترین جایگاه علمی و کاری قرار گیرد.

وی افزود: نشست با مدیران کل و معاونین دفاتر حوزه معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری برای ارزیابی اقدامات به صورت منظم برگزار می شود و مدیران در این نشست ها به ارائه اقدامات و عملکرد  دفاتر خود خواهند پرداخت.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *