آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

هتل سارا

کیش ازجمله جزایر زیبای دریای خلیج‌فارس است. این جزیره در قسمت جنوبی ایران قرار دارد. سالانه افراد زیادی برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری کیش پا به این جزیره می‌گذارند. در کیش هم مانند بقیه شهرها تعداد زیادی هتل ساخته شده است. هتل های کیش امکانات و قیمت متنوعی دارند که همه افراد با سبک‌های رفتاری متفاوت می‌توانند در آن‌ها اقامت کنند. درادامه قصد بررسی یکی از هتل‌های این جزیره را داریم؛ پس با ما همراه باشید تا با هتل سارا و نحوه رزرو هتل کیش آشنا شوید.

هتل سارا

طبق نظرسنجی‌ها هتل سارا از بهترین هتل‌های چهار ستاره کیش محسوب می‌شود.این هتل سال ۱۳۸۸ در چهار طبقه و ۷۲ اتاق احداث شده است و پنجره‌های آن‌ها به‌سمت محوطه هتل باز می‌شود. یکی از مهمترین ویژگی‌های هتل سارا قرار گرفتن آن در مرکز کیش است که باعث ایجاد دسترسی آسان به اماکن مهم این جزیره می‌شود. ساعت تعیین شده برای تخلیه اتاق‌ها ۱۲ و ساعت تحویل اتاق‌ها ۱۴ است تا نیروهای خدماتی این هتل زمانی برای انجام نظافت داخل اتاق‌ها داشته باشند. درصورت استفاده‌نکردن از سرویس‌ها، اقامت در این هتل برای کودکان زیر چهار سال رایگان است.

امکانات هتل سارا

هتل چهار ستاره سارا میان هتل های کیش از جایگاه خوبی برخوردار است. در اتاق‌های این هتل فضاها و امکاناتی مانند بالکن، یخچال، مبلمان، دراور،تلوزیون، آباژور، کمد، صندوق امانات، روم‌سرویس و… برای هر اتاق به‌صورت مجزا تعبیه شده و مهمانان می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. در اتاق‌های این هتل اینترنت رایگان دراختیار مهمانان قرار داده نمی‌شود.

در ساختمان هتل سارا فضاهایی برای رستوران، لابی، کافی‌شاپ، چایخانه سنتی، نمازخانه و سرویس‌بهداشتی مورداستفاده قرارمی‌گیرد. همچنین در این هتل امکانات دیگری مانند آسانسور، سالن کنفرانس، اعلام حریق، خشکشویی، خودپرداز، اینترنت رایگان در قسمت لابی، تاکسی‌سرویس، آژانس مسافرتی، ترانسفر رایگان، خشکشویی و… قرار گرفته است.

لابی هتل ستاره حدود ۵۰ نفر ظرفیت دارد که افراد می‌توانند اوقات‌فراغت خود را در آن بگذرانند. اگر قصد سرو انواع نوشیدنی یا دسر را داشتید، می‌توانید به کافی‌شاپ این هتل رفته و میان‌وعده موردنظر خود را سفارش دهید.رستوران هتل سارا ۱۲۰ نفر ظرفیت داشته و در آن انواع غذاهای ایرانی، دریایی و فرنگی سرو می‌شوند. انتخاب نوع غذا به‌صورت منوی انتخابی و سلف سرویس است.بزرگ‌ترین نقطه ضعف این هتل را می‌توان نبود پارکینگ اختصاصی برای مهمانان هتل دانست.

موقعیت هتل سارا

هتل سارا دقیقا در وسط جزیره کیش واقع شده؛به‌همین دلیل دسترسی مهمانان این هتل به اماکن مهم جزیره بسیار آسان است. هتل سارا فاصله کمی با مراکز تجاری پردیس ۱ و ۲، پانیذ، مرکز تجاری پاندا، زیتون و… دارد و حتی می‌توانید به‌صورت پیاده و بدون‌استفاده از وسایل‌نقلیه به این بازارها بروید. هتل سارا در خیابان رودکی جنب بازار پردیسان قرار دارد. این هتل به‌دلیل قرارگیری در وسط جزیره قشم نسبت به بقیه هتل های کیش از جایگاه بهتری برخوردار است.

هتل هلیا

یکی‌دیگر از هتل‌های چهار ستاره کیش هتل هلیابه‌حساب می‌آید. این هتل در سال ۱۳۸۵ کار خود را آغاز کرد و برای بهبود خدمات سال ۱۳۹۶ بازسازی شد. ساختمان هتل هلیا در دو طبقه با ۶۱ اتاق ساخته شده است. اگر کودک زیر پنج سال دارید، درصورت استفاده‌نکردن از سرویس‌های هتل هزینه اقامت در هتل هلیا برای او رایگان خواهد بود.

امکانات هتل هلیا

برای هر اتاق از این هتل امکاناتی از قبیل تلوزیون، مینی‌بار، کمد، دمپایی، مبلمان، رخت‌آویز، روم‌سرویس، یخچال، پاورسنج تعبیه شده است که مهمانان می‌توانند از آن استفاده کنند. درصورت استفاده از مینی‌بار باید هزینه مواد خوراکی داخل آن به‌صورت جدا پرداخت شود.

برای ساختمان هتل هلیا امکاناتی از قبیل لابی، فضای سبز، رستوران، کافی‌شاپ، آسانسور، تاکسی، چایخانه سنتی، خدمات تور، خدمات بیدارباش، کرایه اتومبیل،آبنما، آتلیه،لاندری، اینترنت رایگان در لابی و… برای آسایش مهمانان قرار داده شده است. رستوران هلیا ۱۵۰ نفر ظرفیت دارد و انواع غذاهای ایرانی را می‌توانید به‌صورت منو انتخابی انتخاب کنید.

موقعیت هتل هلیا

هتل هلیا در نشانی میدان ساحل روبروی بازار دیپلمات واقع شده است. این هتل با ساحل و دریای خلیج‌فارس فاضله زیادی ندارد.هتل هلیا موقعیتی عالی برای دسترسی به اماکن و مراکز مهم جزیره قشم دارد و کار شما را راحت‌تر می‌کند. این هتل فاصله کمی با کارتینگ، بولینگ مریم، کبیل اسکی، گذر هنرمندان، بازار زیتون و دیگر مراکز تجاری دارد. اگر دسترسی به مراکز تجاری کیش برای شما مساله‌ای مهم به‌حساب می‌آید، هتل هلیا یکی از بهترین پیشنهادها برای اقامت شما در کیش است.

بهترین روش برای رزرو هتل کیش

با گسترش فضای مجازی و به‌دلیل تقاضای زیاد، شرکت‌های بسیاری به‌منظور فروش بلیط و رزرو هتل کار خود را آغاز کرده‌اند. بزرگ‌ترین و باسابقه‌ترین سایت رزرو هتل و خرید بلیط، علی بابا است. این سایت سال ۱۳۹۳ در راستای ارائه خدمات غیرحضوری برای سفر شروع به‌کار کرد. اگر قصد رزرو هتل کیش را دارید، با استفاده از سایت علی بابا در کم‌ترین زمان می‌توانید هتل موردنظر خود را رزرو کنید.در این مطلب دومورد از بهترین هتل‌های چهار ستاره کیش معرفی شد. اگر تاکنون در یکی از هتل‌های هلیا و سارا اقامت داشتید، نظرات خود را درباره این دو هتل با ما و دیگر کاربران به‌اشتراک بگذارید.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *