چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن نقش جرثقیل سقفی در توسعه صنعت ساختمانی آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول

خواهران منصوریان از مسیر حفظ شأن خود خارج شدند

رئیس فدراسیون ووشو گفت: خواهران منصوریان از مسیری که برای حفظ شأن خود باید در آن قرار می‌گرفتند، خارج شدند.

بازخبر/امیر صدیقی درباره محرومیت خواهران منصوریان به دلیل حواشی ایجاد شده پس از اعلام دوپینگ مریم هاشمی اظهار داشت: یک وظیفه و هدف اصلی فدراسیون‌های ورزشی، صیانت از اخلاق حسنه، اسلامی و ورزشی، کوشش برای رسیدن به کرامات بالای انسانی در سطح جامعه ورزشی و پیشگیری از برخوردهای ناشایستی است که بعضاً در ورزش پیش می‌آید. ورزشکاران، خصوصاً کسانی که تبدیل به الگوی جامعه شده‌اند و مخاطبان زیادی در فضای مجازی دارند، در این موارد مسئولیت سنگین‌تری دارند.

« شهربانو و سهیلا منصوریان، توصیه‌های دوستانه خانواده ورزش کشور و موارد مطرح شده را خیلی دنبال نکردند و از مسیری که برای حفظ شأن خود باید در آن قرار می‌گرفتند، خارج شدند.»، وی ضمن بیان این جمله تصریح کرد: مستندات مختلفی از این دو ورزشکار به کمیته انضباطی فدراسیون ووشو رسید و آنها در این حوزه شاکی خصوصی داشتند. کمیته انضباطی خواست شرایط عادلانه‌ای ایجاد کند و با رعایت شرایط مناسب برای طرفین، از آنها دعوت کرد و توضیحات را شنید.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *