آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
رئیس اداره آموزش و پرورش استثنائی استان خبرداد

سنجش ۶ هزار و ۴۴۶ نو آموز بدو ورود به دبستان هرمزگان

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنائی هرمزگان گفت: از این تعداد تاکنون ۶ هزار و ۴۴۶ نو آموز بدو ورود به دبستان در ۳۳ پایگاه سلامت استان سنجش شده اند.

بازخبر/شهباز بارانی  با بیان اینکه سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان از اول مرداد آغاز شده است، افزود: از این تعداد نوآموز سنجش شده، ۴۰۸ نفر برای ارزیابی هوش، ۲۳۵ نفر مشکوک به مشکل بینایی، ۶۹ نوآموز مشکوک به مشکل شنوایی، ۱۳ نوآموز دارای اختلال جسمی-حرکتی و ۲ نوآموز مشکوک به اختلال طیف اوتیسم به پایگاه‌های تخصصی ارجاع داده شدند.

وی خاطرنشان کرد: ۱۰۷ نفر دانش آموز هم برای سنجش جهشنوبت گیری کردند که ازاین تعداد ۹۴ نفر مورد سنجش و ارزیابی قرار گرفتند.

بارانی ادامه داد: سنجش جهش برای دانش آموزانی انجام می‌شود که از نظر معلم و مدرسه دارای بهره هوشی بالای هستند و در یک سال می‌توانند دو پایه را بگذرانند.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنائی هرمزگان پیش بینی کرد امسال ۲۳ هزار نوآموز برای ورود به پایه اول مورد سنجش و ارزشیابی قرار گیرند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *