آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان:

نباید اراضی کشاورزی توسط عده ای تبدیل به برج و ویلای مسکونی شود

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان با اعلام اینکه حسن تدبیر، پیش بینی و پیشگیری به موقع، موجب کاهش زمین خواری و تغییر کاربری اراضی ملی خواهد شد از مسئولان ذی ربط خواست به وظایف قانونی خود عمل کنند.

 بازخبر/مجتبی قهرمانی روز گذشته(۲۳ تیرماه) در نشست با مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان و فرمانده یگان حفاظت این سازمان، افزود: در موضوع تغییر کاربری ها، مسأله مهمی که وجود دارد این است که اصل اراضی جهت انجام امور کشاورزی، محفوظ بماند نه اینکه اراضی کشاورزی توسط عده ای تبدیل به برج و ویلای مسکونی شود تا جایی که زمینی برای کشاورزی نباشد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان بیان کرد: ضرورت دارد مدیران و مسئولان ذی ربط ضمن پیش بینی تمهیدات مناسب و اتخاذ اقدامات پیشگیرانه، آموزش‌های لازم را به نیروهای حفاظت از اراضی در مبارزه با زمین خواری و تغییر کاربری ها ارائه ککند.

وی خاطرنشان کرد: چنانچه مسئولان ذی ربط در مراحل اولیه وقوع جرم، ضمن هماهنگی و گزارش به مدعی العموم، به موضوع ورود کنند و از اختیارات و وظایف قانونی خود استفاده نمایند، شاهد کاهش آسیب و ایراد خسارت به بیت المال، کاهش تنش های اجتماعی در برخورد با متصرفین و مجرمین و رونق تولید در بخش کشاورزی خواهیم بود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *