آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
بیمه تکمیلی هنرمندان هرمزگان تا شهریورماه تمدید شد

بیمه تکمیلی هنرمندان هرمزگان تا شهریورماه تمدید شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: بیمه تکمیلی هنرمندان استان با توجه به شیوع بیماری کرونا تا شهریورماه تمدید شد.

بازخبر/رضا کمالی زرکانی صبح امروز(یازدهم تیرماه) به اقدام‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در مقابله‌ با شیوع بیماری کرونا  اشاره کرد و افزود: از همان ابتدای شیوع بیماری کرونا در استان تمام بخش‌های فرهنگ و هنر در آگاه‌سازی سطوح مختلف جامعه پای‌کار آمدند و صدها برنامه مختلف همچون(جشنخونه، تئاتر روم، پویش کتاب‌خوانی مجازی، ساخت هشدارهای گرافیکی و تیزرهای کوتاه و…) از جمله این موارد بود.

وی اظهار کرد: از دیگر اقدامات مهم شناسایی بنگاه‌های فرهنگی، هنری و سینمایی و هنرمندان آسیب‌دیده از بیماری کرونا بود که جهت حمایت‌های لازم به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان عنوان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته بیمه تکمیلی هنرمندان استان تا شهریورماه تمدید شد و حق بیمه سه‌ماهه اول تأمین اجتماعی هنرمندان از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت شد و همچنین فهرستی از هنرمندان آسیب‌دیده از کرونا جهت کمک بلاعوض به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال‌شده است.

کمالی زرکانی بیان کرد: با توجه به تعطیلی اماکن فرهنگی و هنری استان، اجاره‌بهای فرهنگسراها و سالن‌های اجرای برنامه طی این ایام بخشیده شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *