چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن نقش جرثقیل سقفی در توسعه صنعت ساختمانی آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول

فائوچی:معترضان ماسک بزنند اوضاع نگران کننده است

مدیر مؤسسه آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا درباره احتمال افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در نتیجه تداوم اعتراضات سراسری هشدار داد و خوشبینی‌ها درباره بازگشت اوضاع به حالت عادی را رد کرد.

بازخبر/ «آنتونی فائوچی» مدیر مؤسسه آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا در مصاحبه با یک روزنامه انگلیسی درباره همه‌گیری ویروس کرونا هشدار داد، شاید تا سال آینده اوضاع عادی نشود.

به نوشته پایگاه آمریکایی فوربس، این مقام کارگروه ویژه کاخ سفید برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در مصاحبه با «تلگراف» ضمن رد کردن خوش‌بینی‌ها درباره بازگشت سریع به وضعیت عادی پیش از شیوع ویروس کرونا، از احتمال تمدید محدودیت‌های سفر و عبور و مرور به منظور مقابله با کرونا خبر داد.

او گفت: «(ویروس کرونا) ممکن است برای چندین چرخه ادامه یابد، برود و دوباره برگردد. من واقعا امیدوارم که طی یک سال یا بیشتر به نوعی از وضعیت عادی واقعی برسیم اما فکر نمی‌کنم که همین زمستان یا پاییز چنین چیزی را داشته باشیم».

فائوچی طی این مصاحبه درباره اعتراضات سراسری علیه تبعیض‌ و خشونت‌های نژادپرستانه در آمریکا و حضور گسترده مردم به رغم خطر شیوع ویروس کرونا اظهارنظر کرد.این مقام آمریکایی هشدار داد: «لُپ کلام این است که در (حضور در تظاهرات) خطر وجود دارد و البته که این نگران‌کننده است».

وی ضمن تاکید بر اینکه زدن ماسک در تجمعات می‌تواند برای مقابله با شیوع کرونا مفید باشد، افزود اما حضور در میان جمعیت‌های انبود ریسک افزایش ابتلا را به همراه دارد. فائوچی خطاب به شرکت‌کنندگان در اعتراضات سراسری در آمریکا گفت: «اگر می‌خواهیم این کار (شرکت در تظالهرات) را انجام دهید، وقتی شعار می‌دهید، فریاد می‌زنید و هر کار دیگری در تظاهرات می‌کنید، ماسک‌هایتان را از صورت برندارید».

پسندیدم(0)نپسندیدم(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *