چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن نقش جرثقیل سقفی در توسعه صنعت ساختمانی آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول

پیش بینی تحصیل ۲۱۰۰ نفر در مدارس از راه دور هرمزگان

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: در سال تحصیلی آینده پیش بینی می شود قریب به ۲۱۰۰ دانش آموز در ۳۶ مدرسه از راه دور استان هرمزگان تحصیل کنند.

بازخبرموسی دادی زاده سرخائی اظهار کرد:در سال تحصیلی آینده، چهار مدرسه به جمع ۳۲ آموزشگاه فعال از راه دور استان هرمزگان افزوده می شود.

وی افزود: با توجه به افزایش این چهار مدارس و مطابق تفاهم نامه با وزارت آموزش و پرورش، پیش بینی تحصیل قریب به ۲۱۰۰ دانش آموز را در مدارس از راه دور استان را داریم.
دادی زاده با اشاره به پایش و نظارت کیفیت مدارس از راه دور استان، بیان کرد: مطابق بخشنامه ارسالی به مدارس از راه دور استان، الکترونیکی کردن تمامی این مدارس در سال تحصیلی آینده در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان افزود: تا کنون ۲۴ مدرسه از جمع ۳۲ فعال استان الکترونیکی شدند و همچنین الزام الکترونیکی بودن یکی از شروط در صدور مجوز برای مدارس تازه تأسیس است.
دادی زاده، طرح نظارت درون استانی بر مدارس از راه دور استان مطابق فرم های نظارتی وزارت و نیز تشکیل کارگروه استانی با هدف نظارت دقیق بر روند فعالیت های آموزشی و پررشی از دیگر راهکار های کیفیت بخشی به مدارس از راه دور هرمزگان برشمرد.

این مسئول به بیان اینکه مدارس از راه دور می توانند در افزایش نرخ سوادآموزی استان نقش آفرینی کنند، تصریح کرد: طرح ” آبا” در راستای پوشش تحصیلی دانش آموزان بازمانده از تحصیل در مدارس از راه دور راه برنامه ریزی شده است که انعطاف در مکان تحصیل و نیز  تنظیم تحصیل متناسب با وضعیت دانش آموزان از شرایط ویژه این طرح بشمار می رود.

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *