چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن نقش جرثقیل سقفی در توسعه صنعت ساختمانی آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول

تفاهم‌نامه بنیاد مسکن و اوقاف برای کمک به مسکن محرومین هرمزگان منعقد شد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هرمزگان از انعقاد تفاهم‌نامه با اداره کل اوقاف استان، جهت تغییر کاربری اراضی روستایی وقفی مستعد بافت مسکونی برای کمک به مسکن محرومین خبر داد.

بازخبر  حامد ذاکری اظهار کرد: اراضی روستایی در اختیار اوقاف است که قابلیت تبدیل‌شدن به اراضی مسکونی را دارند اما با توجه به اینکه ما در روستاها دارای طرح هادی مصوب هستیم و اغلب این اراضی خارج از محدوده مصوب روستاها و فاقد کاربری هستند، نیاز است اقداماتی بر روی این اراضی صورت بگیرد.

وی ادامه داد: بر اساس مطالعات انجام‌شده، این اراضی به محدوده مسکونی روستاها الحاق و دارای کاربری می‌شوند، معابر، خدمات و کاربری‌های مختلف آن مشخص و تفکیک شده تا بتوانند مجوز ساخت و پروانه ساختمانی بگیرند.

مدیرکل بنیاد مسکن هرمزگان تصریح کرد: پیرو تفاهم‌نامه‌ای که بین سازمان اوقاف و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی منعقد شده، اداره کل اوقاف هرمزگان و بنیاد مسکن استان، اراضی را در برخی نقاط استان مشخص کردند تا در کمیته‌های فنی و تخصصی بررسی و به محدوده روستایی الحاق شوند و درنهایت در اختیار محرومین و نیازمندان به مسکن در استان قرار گیرند.

ذاکری با اشاره به اینکه فردی که وقف می‌کند نیت خیرخواهانه‌ای دارد که می‌خواهد منفعت آن به کل جامعه برسد، افزود: من فکر می‌کنم اگر واقف نیت خود را بسته به زمان و صلاح جامعه باز بگذارد، عمل وقف به نحو احسن انجام خواهد شد چراکه نیت محدود در وقف، خدمت‌رسانی را دشوارتر می‌کند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *