چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن نقش جرثقیل سقفی در توسعه صنعت ساختمانی آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول
رئیس انجمن صنفی کارفرمایی مالکان کشتی استان هرمزگان:

امیدوار به حل مشکلات فعالین حوزه دریانوردی هستیم

رئیس انجمن صنفی کارفرمایی مالکان کشتی استان هرمزگان از پیگیری مشکلات بیمه بیکاری، تعیین تکلیف تسهیلات و بخشودگی بیمه تأمین اجتماعی کشتی داران و کارکنان این حوزه خبرداد.

بازخبر /   عمادالدین کبابی  اظهار کرد: در خصوص مبحث بیمه بیکاری، تعیین تکلیف تسهیلات و بخشودگی بیمه تأمین اجتماعی کشتی داران و کارکنان، با استاندار هرمزگان مکاتباتی انجام دادیم که وی  قول پیگیری داد.

وی با بیان اینکه همچنین از طریق احمد مرادی، نماینده هرمزگان در مجلس نیز پیگیر این موضوع هستیم، اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا و کسادی فعالیت اقتصادی در کشور و به‌تبع آن استان هرمزگان، فکر کردیم با همفکری نهادهای ذی‌ربط این ایام را بتوانیم با کمترین ضرر سپری کنیم.

عضو اصلی هیئت‌رئیسه کانون کارفرمایی عالی استان هرمزگان تصریح کرد: از مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان هرمزگان برای اعطای اعتبارنامه‌های کانون تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به برگزاری نخستین جلسه کانون کارفرمایی عالی استان هرمزگان، اضافه کرد: یکی از راهکارهای مورد مصوب در جلسه این بود که کمیته‌ها و شوراهای مختلف استان را با توجه به شرح وظایفی که در اداره کل تعاون، کاره و رفاه اجتماعی و دستگاه‌های ذی‌ربط وجود دارد، در تصمیم‌گیری‌ها سهیم و مشارکت دهیم.

کبابی در پایان گفت: کانونی که با هیئت‌رئیسه جدید تشکیل‌شده تشکلی است که در استان و کشور شکوفایی داشته و در کار خود پیشبرد خوبی با حمایت مسئولین خواهد داشت.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *