چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن نقش جرثقیل سقفی در توسعه صنعت ساختمانی آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول

کرونا همچنان می تازد؛ جدیدترین آمار مبتلایان و قربانیان جهان

نوع جدید ویروس کرونا تقریبا درسراسر جهان شیوع یافته است. جدی ترین وضعیت و بیشترین تعداد مبتلایان و قربانیان کرونا در ایالات متحده آمریکا، اسپانیا و ایتالیا است.

بازخبر / بررسی آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا ( کووید ۱۹) در سراسر جهان بنابر اعلام رسانه‌های معتبر در حالی از افزایش شمار مبتلایان به ۲ میلیون و ۱۸۳ هزار و ۵۸۱ نفر و شمار جانباختگان نیز به ۱۴۶هزار و ۸۵۵ نفر حکایت دارد که آمریکا در صدر کشورهای دنیا به لحاظ تعداد مبتلایان و همچنین شمار قربانیان این ویروس قرار دارد.

رئیس جمهوری آمریکا در حالی این روزها تحت فشار شدید اقتصادی ناشی از بحران کرونا و افزایش بیکاری نزدیک به ۲۳ میلیونی است که شعار “آمریکا اول” را اینک در آمار مبتلایان و مرگ و میر ناشی از کرونا و همچنین زیان شدید اقتصادی محقق کرده است.

بنابر اعلام رسانه‌های معتبر، آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا ( کووید ۱۹) در سراسر جهان حاکی از افزایش شمار مبتلایان به ۲ میلیون و ۱۸۳ هزار و ۵۸۱ نفر، شمار جانباختگان نیز به ۱۴۶هزار و ۸۵۵ نفر و شمار بهبودیافتگان به ۵۵۲ هزار و ۷۳۵ نفر حکایت دارد.

در این بین آمریکا با رکورد ۶۷۸ هزار و ۱۴۴ مبتلا و با افزایش بهت آور شمار قربانیان ویروس کرونا به ۳۴ هزار و ۶۴۱ نفر در صدر کشورهای بحران زده ناشی از این ویروس قرار دارد.

شمار بهبود یافتگان مبتلا به ویروس کرونا در آمریکا نیز ۵۷ هزار و ۸۴۴ نفر اعلام شده است.

آخرین آمار کشورهای دارای بیشترین موارد ابتلا و مرگ و میر ناشی از کرونا به این شرح است.

نوع جدید ویروس کرونا تقریبا درسراسر جهان شیوع یافته است. جدی ترین وضعیت و بیشترین تعداد مبتلایان و قربانیان کرونا در ایالات متحده آمریکا، اسپانیا و ایتالیا است.

در چین که شیوع ویروس کرونا از آنجا آغاز شد  چندی پیش اعلام شد که شیوع این ویروس در این کشور متوقف شده است. ۷ آوریل، مقامات چینی با لغو قرنطینه کامل خروج  مردم از ووهان را که اولین موارد ابتلا  در آنجا در اواخر ماه دسامبر رخ داده بود، آزاد  کردند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *