چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن نقش جرثقیل سقفی در توسعه صنعت ساختمانی آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول
رئیس مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس:

خانواده ها به برنامه واکسیناسیون منظم کودکان و نوزادان توجه داشته باشند

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس بیان کرد: با وجود شیوع ویروس کرونا برنامه واکسیناسیون کودکان و نوزادان باید به طور منظم انجام شود و خانواده ها به تاخیر نیندازند.

بازخبر /  دکتر یحیی میرزاده  با اشاره به نگرانی خانواده ها و پاسخ به سئوال های متعدد شهروندان که برنامه واکسیناسیون کودکان در زمان شیوع کرونا چگونه صورت بگیرد، گفت: درحال حاضر که ویروس کرونا در کشور شیوع پیدا کرده است، نباید مانعی برای زدن واکسیناسیون منظم کودکان و نوزادان باشد و خانواده ها با رعایت نکات بهداشتی از جمله استفاده ازماسک و دستکش و هماهنگی با مراکز بهداشتی جهت رعایت فاصله اجتماعی در موعد مشخص و بدون هیچ نگرانی به مراکز بهداشتی شهری و روستایی، پایگاه های بهداشتی و خانه های بهداشت مراجعه نمایند.
میرزاده با اشاره به اینکه کنترل وریشه کن شدن بسیاری از بیماری ها که حاصل تلاش سالیان متمادی کادر بهداشتی درمانی کشوراست،اظهارکرد: برخی از واکسن ها ضروری است و باید در زمان مشخص شده آن تزریق شوند و والدین باید با هماهنگی با مراکز بهداشتی به این نکته توجه داشته باشند.
وی افزود: واکسیناسیون کودکان از اقدامات ارزشمند حوزه سلامت است که بیشتر آنها باید در دوران کودکی و به موقع تزریق شوند تا از ابتلا به بیماری های عفونی جلوگیری شود.
رئیس مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس اضافه کرد: یکی ازبخش های مهم درتامین سلامت کودکان توجه ویژه به واکسیناسیون منظم است تا بتوان از بروز بسیاری از بیمارها پیشگیری کرد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *