چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن نقش جرثقیل سقفی در توسعه صنعت ساختمانی آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول

زمان واریز مرحله دوم بسته حمایتی دولت

مرحله دوم بسته حمایتی دولت تا پایان فروردین پرداخت خواهد شد و دوماه بعد هم به همان صورت در ماه‌های بعد در اردیبهشت و خرداد پرداخت خواهد شد.

بازخبر حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور پیش از ظهر امروز (دوشنبه) در جلسه اقتصادی دولت گفت:‌ سه میلیون خانوار محروم تحت فشار هستند که برای آنها در چهار نوبت بسته حمایتی از ۲۰۰ هزارتومان تا ۶۰۰ هزارتومان مدنظر قرار دادیم که مرحله اول پرداخت شده است و مرحله دوم تا پایان فروردین پرداخت خواهد شد و دوماه بعد هم به همان صورت در ماه‌های بعد در اردیبهشت و خرداد پرداخت خواهد شد.

وی ادامه داد: علاوه بر این رقمی را به عنوان وام یک میلیون تا ۲ میلیون برای ۴ میلیون خانواده‌ای که جزو اقشار کم درآمد هستند قرار دادیم که نرخ آن ۴ درصد است که به زودی شرایط آن اعلام می‌شود.

روحانی افزود: امروز در جلسه ما راجع به ۷۵ هزار میلیارد تومان وام و تسهیلاتی که برای این ایام در نظر گرفتیم بحث شد. ده رسته هستند که در این ایام تحت فشار شدید قرار گرفتند، بعضی کسب و کارشان متوقف بوده برخی هم درآمدشان پائین بوده است.

وی ادامه داد: این رسته‌های مختلف کارگاه‌های کوچک و متوسط و حتی بنگاه‌های یک نفره و چند نفره هستند که تقریباً ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر اشتغال‌شان وابسته به اینگونه موارد هست که زندگی این افراد تحت فشار قرار گرفته است.

پسندیدم(1)نپسندیدم(4)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *