چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن نقش جرثقیل سقفی در توسعه صنعت ساختمانی آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول

هاشمی تختی :موضوع معیشت معلمان و ایجاد فراغت ذهنی یک موضوع اساسی است

رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام مدیرکل آموزش‌وپرورش هرمزگان در جهت به‌کارگیری بانوان معلم در شهرها و مناطق محل تولد آن‌ها، بسیار شایسته و درخور تحسین است.

 باز خبر,رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام مدیرکل آموزش‌وپرورش هرمزگان در جهت به‌کارگیری بانوان معلم در شهرها و مناطق محل تولد آن‌ها، بسیار شایسته و درخور تحسین است.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، حسین هاشمی تختی صبح امروز(سوم مهرماه) در مراسم بازگشایی مدارس شهر بندرعباس که در هنرستان شهید رجایی بندرعباس برگزار شد،  اظهار کرد: تعلیم و تربیت و موضوع آموزش‌وپرورش مهم‌ترین نیاز برای رشد جامعه است و اگر خواهان سعادت نسل آینده و رشد و توسعه همه‌جانبه کشور هستیم، باید به موضوع آموزش‌وپرورش نگاه ویژه داشته باشیم.

وی بابیان این‌که در همه کشورهای توسعه‌یافته جهان مسئله آموزش‌وپرورش در اولویت نخست قرار دارد، افزود: رشد و پیشرفت هر جامعه از آموزش‌وپرورش مطلوب می‌گذرد و ما باید در سیاست‌های کلان کشور به موضوع آموزش‌وپرورش توجه هر چه بیشتری داشته باشیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: موضوع معیشت معلمان و ایجاد فراغت ذهنی در میان آنان برای انجام مطلوب تربیت نسل آینده یک موضوع اساسی است که ما به‌عنوان نمایندگان ملت در مجلس آماده‌ایم تا این مطالبات را در قالب برنامه ششم توسعه کشور پیگیری کنیم.

وی اضافه کرد: اقدام مدیرکل آموزش‌وپرورش هرمزگان در جهت به‌کارگیری بانوان معلم در شهرها و مناطق محل تولد آن‌ها، بسیار شایسته و درخور تحسین است.

هاشمی تختی گفت: مشکل معیشت معلمان باید حل شود تا معلمان مجبور نباشند به شغل دوم اشتغال داشته و مشکلات ناشی از آن را تحمل کنند.

وی از آموزش‌وپرورش هرمزگان خواست تا در برنامه‌ریزی برای افزایش رشته‌های جدید در هنرستان‌های کار و دانش به موضوع مهارت آموزش توجه ویژه داشته باشند و اولویت‌ها و نیازهای استان را در این زمینه در نظر بگیرند.

نماینده بندرعباس خاطرنشان کرد: وزارت آموزش‌وپرورش مجموعه بزرگی است که هر تصمیم‌گیری کلانی در آن بر همه بخش‌های جامعه تأثیر می‌گذارد و لذا باید هر تصمیم‌گیری کلانی در این وزارتخانه با دقت و با انجام کار کارشناسی و مشورت با معلمان و مربیان صورت گیرد.

هاشمی تختی عنوان کرد: هرچقدر که در حوزه آموزش‌وپرورش هزینه کنیم، کم است و لذا باید دولت در توزیع اعتبارات در میان وزارتخانه‌های مختلف، هرساله سهم آموزش‌وپرورش را افزایش دهد.

وی تأکید کرد: آموزش‌وپرورش استان هرمزگان دارای استعدادهای ارزنده بسیاری است که توجه به آن‌ها می‌تواند رشد این حوزه را در سطح کشور به دنبال داشته باشد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *