چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن نقش جرثقیل سقفی در توسعه صنعت ساختمانی آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول
استاندار هرمزگان:

تابع تصمیمات دانشگاه علوم پزشکی هستیم/به دنبال انعطاف ساعت کاری در ادارات هرمزگان هستیم

استاندار هرمزگان گفت: هر تصمیمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تشخیص دهد نیز ستاد مدیریت کرونا استان هرمزگان خواهد گرفت و حتی اگر بگوید بازار تعطیل یا یک نفر وارد استان هرمزگان نشود، این مهم را عملی خواهیم کرد.

بازخبر /فریدون همتی صبح امروز(۱۷ اسفندماه) در جمع خبرنگاران، افزود: باید از خدمات کادر درمانی استان هرمزگان که در مدت شیوع بیماری کرونا نیز زحماتی زیادی را انجام داده و با ازخودگذشتگی بار دیگر خدمتگزاری بی‌منت خود را به رخ کشیدند، تقدیر کرد.

عالی ترین مقام دولت در استان هرمزگان با اشاره به اینکه برای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در هرمزگان، گردشگر پذیرفته نشود و در این راستا تا اطلاع ثانوی به گردشگران خدمات ارائه نمی‌شود، ادامه داد: تمامی ورودی ها زمینی، هوایی و دریایی استان کنترل و محدودیت‌ها اعمال می شود.

همتی اضافه کرد: برای کمک به تامین بیشتر اقلام مورد نیاز بهداشتی در استان، پیگیری های مناسبی صورت گرفته و در این راستا واحدهای تولید الکل، ژل های ضدعفونی و ماسک در استان به تدریج در حال راه اندازی و فعال شدن هستند.

وی با بیان اینکه مردم باید دستورالعمل‌های پزشکی و بهداشتی را رعایت کنند، تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی درخواست ایجاد نقاهتگاه در هر شهرستان داشت که درصدد هستیم این نقاهتگاه را در هر شهرستان ایجاد تا افراد مشکوک پس از ترخیص نیز در این نقاهتگاه‌ها به مدت سه روز حضور پیدا کنند تا از شیوع کرونا جلوگیری کنیم.

استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه مبادی ورودی استان را با جدیت بیشتر کنترل و غربالگری می‌کنیم، اضافه کرد: بسیاری از افراد را در مبادی ورود از حضور در استان هرمزگان منصرف می‌کنیم و حتی افرادی که تب داشتند را به مراکز درمانی سوق داده‌ایم.

وی ادامه داد: هر تصمیمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تشخیص دهد نیز ستاد مدیریت کرونا استان هرمزگان خواهد گرفت و حتی اگر بگوید بازار تعطیل یا یک نفر وارد استان هرمزگان نشود، این مهم را عملی خواهیم کرد.

همتی در پایان در خصوص بازگشت ساعات آغاز کار دستگاه‌های اجرایی به گذشته، خاطرنشان کرد: ساعات آغاز ادارات به روال عادی بازگشته اما انعطاف مناسبی را در ادارات استان ایجاد می‌کنیم و در برخی ادارات که فضا کم است برای کارمندان حاضر در آن ادارات حضور را شیفتی و مراجعات را کاهش خواهیم داد که به‌زودی اطلاعات تکمیلی در این خصوص را به اطلاع مردم می‌رسانیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *