چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن نقش جرثقیل سقفی در توسعه صنعت ساختمانی آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول

نظافت و ضدعفونی اتوبوس های شهری بندرعباس انجام می شود

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس از نظافت و ضد عفونی مستمر اتوبوس های شهری خبر داد.

 بازخبر /سعید حسینی پور  با اشاره به ورود کرونا ویروس به کشور و استان هرمزگان، گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله دستگاه های خدماتی بشمار می رود که ارتباط مستتقیم با اقشار مختلف جامعه در ساعات طولانی دارد.
وی افزود: در راستای افزایش سطح بهداشت و با هدف پیشگیری از شیوع هرچه بیشتر کرونا ویروس اقدام به ضدعفونی مستمر اتوبوس های درون شهری از امشب اتخاذ شده است.
حسینی پور بیان کرد: تمهیدات پیشگیرانه مختلفی جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در ناوگان حمل و نقل عمومی پیش بینی شده که شست و شو و ضدعفونی متعدد محیط اتوبوس های درون شهری از آن جمله به شمار می آید.
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر خاطر نشان کرد: حمل و نقل عمومی به دلیل استقبال مردم از آن مورد توجه قرار گرفته و باید بتوانیم زمینه را برای حضور ایمن همشهریان در اماکن و وسایل نقلیه عمومی فراهم کنیم.
این مقام مسئول در پایان تأکید کرد: مقابله و از بین بردن کرونا ویروس نیازمند همکاری و مشارکت تمامی مردم در این مهم بوده و همه باید با رعایت نکات بهداشتی فردی، استفاده از دستکش، ماسک و به همراه داشتن ژل ضدعفونی دست در ممانعت از شیوع این بیماری شریک باشند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *