چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن نقش جرثقیل سقفی در توسعه صنعت ساختمانی آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول
فرماندار شهرستان حاجی آباد:

محور “سیرجان-حاجی آباد-بندرعباس” به طریق الموت تبدیل شده است

فرماندار شهرستان حاجی آباد در بازدید مشترک با مدیر پروژه های شرکت زیرساخت و توسعه راه های استان هرمزگان از وضعیت ترانشه حاجی آباد گلایه کرد.

بازخبر /حمید جهانگیری صبح امروز(دوم بهمن ماه) با بیان موقعیت شهرستان حاجی آباد، افزود: محور “سیرجان-حاجی آباد-بندرعباس” که به نوعی کریدور شمال به جنوب کشور در بخش بار و مسافر را دارد  یکی از مهمترین محورهای شریانی و ترانزیتی کشور به شمار می رود.
وی با اشاره به مهم بودن صنعت حمل و نقل در اقتصاد کشور و ریزش این ترانشه در سال گذشته یادآور شد: ریزش این ترانشه باعث مسدود شدن محور مذکور شد که  بخش بسیار بزرگ حمل و نقل  کشور را مختل کرد.
فرماندار شهرستان حاجی آباد با تاکید بر اینکه محور مذکور بعد از ریزش طریق الموت است، عنوان کرد: ضروری است که مدیران این پروژه با توجه به افزایش تصادفات این محور و کشته شدن بسیاری از هموطنان ساماندهی ترانشه را در اولویت کاری خود قرار دهند.

وی ادامه داد: هرساله شاهد سوانح جاده ای زیادی در این مسیر به دلیل شیب تند و کم عرض بودن هستیم که بهبود زیرساخت ها در این مسیر ترانزیتی افزون بر نیاز مردم این شهرستان ُ به صنعت حمل و نقل کشور کمک شایانی می کند.

جهانگیری در پایان با انتقاد ازبرخی مانع تراشی ها جهن تحقق این امر، خاطرنشان کرد: با پیگیری های انجام شده از سوی استاندار هرمزگان برخی از مدیران هنوز ضرورت این مساله را درک نکرده و همراهی خوبی در ساماندهی وضعیت مذکور را نداشته و تامین مالی با بهانه های سطحی معطل مانده است.

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)

1 نظر برای “محور “سیرجان-حاجی آباد-بندرعباس” به طریق الموت تبدیل شده است”

  1. زیباافرا گفت:

    خدا پدر و مادر آقای حمید جهانگیری که گویا فرماندار حاجی آباد هستند را بیامرزه..این محور سالهاست که به دلیل بی تفاوتی دست اندر کاران داره قربانی میگیره من که تخصصی در این امر ندارم با تمام این اوصاف سالهاست که میبینم یا می شنوم تعدادی از هموطنان به انحا مختلف در این جاده سیرجان بندرعباس زخمی یا کشته شدندترو خدا این مسائل را نشنیده نگیرید....

    پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *