چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن نقش جرثقیل سقفی در توسعه صنعت ساختمانی آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول
عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس در جلسه با رئیس دفتر رئیس جمهور مطرح کرد:

از تردد خودروهای پلاک مناطق آزاد در هرمزگان تا کمک به توسعه بیمارستان ها و بازساری مدارس تخریبی

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی از دستور رئیس دفتر رئیس‌جمهور برای استفاده از نیروهای متخصص هرمزگانی در ترکیب هیئت‌مدیره بنگاه‌های اقتصادی و مناطق آزاد قشم و کیش خبرداد.

احمد مرادی  افزود: طی روزهای گذشته دیداری با محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهور صورت گرفت که نتایج مثبتی در آینده برای استان هرمزگان رقم خواهد خورد.

وی با بیان اینکه در این جلسه مباحث مهمی مطرح و واعظی قول پیگیری و تحقق آن‌ها را داد، اضافه کرد: بحث تردد خودروهای پلاک منطقه آزاد قشم با اولویت خودروهای خدماتی و امدادی مطرح که رئیس دفتر رئیس‌جمهور قول مساعد برای تحقق این خواسته مردم هرمزگان را داد.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به اینکه استفاده از نیروهای متخصص هرمزگانی در ترکیب هیئت‌مدیره بنگاه‌های اقتصادی و مناطق آزاد قشم و کیش از دیگر مباحث مطرح‌شده بود، خاطرنشان کرد: در این خصوص با توجه به دستور معاون اول رئیس‌جمهور و نگاه مثبت واعظی، باید به محقق شدن آن در آینده‌ای نزدیک خوش‌بین باشیم.

وی ادامه داد:  کمک به توسعه بیمارستان‌های استان هرمزگان و همچنین مرمت و بازسازی مدارس تخریبی و بازسازی از دیگر خواسته‌های عنوان‌شده در این جلسه بود.

مرادی با بیان اینکه استفاده از نیروهای قابل هرمزگانی در سطح کشور از دیگر موارد مطرح‌شده بود، اظهار کرد: با دستور واعظی قرار بر آن شد تا لیستی از افراد قابل و توانمند هرمزگانی از سوی استاندار هرمزگان تهیه و برای رئیس دفتر رئیس‌جمهور ارسال شود.

وی اضافه کرد: همچنین بر جذب حداقل ۷۰ درصدی نیروهای بومی و ماندگار هرمزگان در بنگاه‌های اقتصادی تأکید که با موافقت واعظی همراه شد.

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس همچنین از برگزاری جلسه با خداداد غریب‌پور، معاون وزیر صمت و رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو) خبرداد و افزود: در این جلسه بر افزایش ظرفیت تولید فولاد در استان هرمزگان به ۱۰ میلیون تن در سال تأکید شد.

وی با بیان اینکه مسائل و مشکلات استان در این نشست پیگیری شد، خاطرنشان کرد: اجرا یا ایفای مسئولیت‌های اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی صنعتی در خدمات‌رسانی به استان هرمزگان به‌ویژه روستاهای تیاب، دوگردان، بارغین، خونسرخ و کمک به اجرای آبنمای جاده کشار از مهم‌ترین موارد مطرح‌شده بود.

مرادی با تقدیر از حفظ نیروهای منطقه ویژه اقتصادی خلیج‌فارس باوجود برون‌سپاری برخی از فعالیت‌های این منطقه اقتصادی، بیان کرد: در این نشست بر استفاده حداکثری از نیروهای بومی و ماندگار در صنایع استان هرمزگان تأکید که با موافقت معاون وزیر صمت همراه بود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *