چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن نقش جرثقیل سقفی در توسعه صنعت ساختمانی آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول
سایت های ضد انقلاب در اقدامی عجیب:

فروپاشی باشگاه پرسپولیس به دلیل بحران شدید مالی + سند

چندی است رسانه های ضد انقلاب همچون دویچه وله و بی بی سی و غیره با انتشار مطالبی عجیب علیه باشگاه پرطرفدار پرسپولیس به دنبال به حاشیه کشاندن موفقیت های اخیر این تیم هستند.

بازخبر / جامعه ورزشی ایران در دوران بحرانی به سر می برد وضعیت وخیم اقتصادی و کمبود منابع ارزی باعث آسیب جدی به بنیه و ساختار ورزش ملی ایران هم شده است. این ادعایی است که سایت های ضد انقلاب دویچه وله، بی بی سی و .. به آن پرداخته اند.

این رسانه ها در حرکتی هماهنگ نوشتند: فروپاشی باشگاه پرسپولیس به دلیل بحران شدید مالی در راه است، چرا مشکلات مالی واقعا باید به فروپاشی ساختار اولیه پرطرفدارترین تیم فوتبال ایران و فینالیست لیگ قهرمانان آسیا منجر بشود. پرسپولیس یک باشگاه دولتی است اما چطور می شود که یک باشگاه دولتی نتواند نیازهای اولیه نماد فوتبال باشگاهی ایران را به طور آبرومندانه تامین کند.

در همین زمینه کربکندی کارشناس شبکه دویچه وله گفت: این در حد یک فاجعه است برای فوتبال ما و برای باشگاه مثل پرسپولیس که اتوبوسی که نیاز مبرم یک باشگاه برای جابجایی است را نتوانند داشته باشند و به فکر فروش یا اجاره آن بر بیایند این عمق فاجعه در فوتبال ما از نظر اقتصادی نشان می دهد.

این خبر جنجالی این سایت ها در حالی است که گرشاسبی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس کل قضیه را تکذیب کرد و گفت ما اصلا اتوبوسی نداشتیم که بفروشیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *