آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

ناوشکن سهند و زیردریایی فاتح هفته آینده رونمایی می‌شود

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ناوشکن سهند و زیردریایی فاتح طی هفته آینده رونمایی می‌شود.

بازخبر /  امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز (چهارشنبه) در نشست خبری که به مناسبت هفته نیروی دریایی برگزار شد، اظهارداشت: ۷ آذرماه روز خلق حماسه و افتخار بزرگی برای نیروهای مسلح به ویژه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است که حماسه بزرگی را در دفاع مقدس خلق کردند.

وی افزود: نیروی دریایی ارتش در اوایل جنگ حماسه‌ای را خلق کرد که طومار نیروی بعثی در دریا به نوعی پیچیده شد که در طول جنگ دیگر آثاری از آنها مشاهده نشد.

دریادار خانزادی گفت: هفته آینده شاهد الحاق یک ناوشکن جدید با نام «سهند» و با ظرفیت‌های بالاتر از جماران و توانایی حمل بالگردهای بزرگ‌ و سامانه‌های موشکی و جنگنده‌های به‌روز شده به ناوگان جنوب نسروی دریایی ارتش خواهیم بود.

همچنین علاوه بر ناوشکن سهند، هفته آینده ما شاهد الحاق اولین زیردریایی کلاس متوسط و تماما ایرانی «فاتح» به ناوگان جنوب کشور خواهیم بود که با قابلیت‌های ویژه‌ خود، یک غافلگیری برای دشمنان جمهوری اسلامی ایران است.

امیر خانزادی با اشاره به تحریم‌های آمریکا علیه کشورمان اظهار داشت: تحریم بحث جدیدی نیست؛ امروز بیش از چهل سال است که تحریم می‌شویم. تحریم‌ها به ما آموخت که روی پای خودمان بایستیم و برای برقراری امنیت‌مان نباید به قدرت‌های دیگر وابستگی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه کار تعمیر و نگهداری تمام تجهیزات پیشرفته نیروی دریایی، توسط خودمان انجام می‌شود، تصریح کرد: با وجود اینکه فکر می‌کردند تحریم موحب توقف صنعت نیروی دریایی می‌شود، اما اینطور نشد و زیردریایی طارق با توان بیشتر به ناوگان اضافه شد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش درباره همکاری ارتش و سپاه گفت: طی جلساتی که با سردار تنگسیری داشته‌ایم، تعامل و توافق‌ خوبی صورت گرفته است و امروز، نیروی دریایی ارتش و سپاه،
ید واحده‌ و مشت محکم ایران در دریا محسوب می‌شوند.

خانزادی تصریح کرد: ما نه‌تنها اختلافی با هم نداریم بلکه هرچه پیش می‌رویم هماهنگ‌تر می‌شویم‌.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *