چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن نقش جرثقیل سقفی در توسعه صنعت ساختمانی آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول
معاون سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان:

افزایش تولید مرغ در هرمزگان/قیمت مرغ در هرمزگان کاهش می‌یابد

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان از افزایش تولید مرغ در استان خبر داد.

بازخبر / طهماسب غلامپور در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: تولید مرغ دراستان از ابتدای سال تا کنون نسبت به پارسال افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ۱۳ هزار و ۲۶۸ تن مرغ در هرمزگان تولید شده است، اظهار کرد: این میزان تولید نسبت به پارسال ۴ درصد افزایش داشته است.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی تصریح کرد: این میزان مرغ از تولید بیش از ۸ میلیون و ۶۳۴ هزار قطعه جوجه تولید شده که نسبت به پارسال ۹ درصد افزایش دارد.

غلامپور پیش بینی کرد تا پایان سال ۱۵ میلیون قطعه جوجه ریزی در مرغداری‌های استان داشته باشیم که ۳۰ هزار تن مرغ تولید شود.

وی عنوان کرد: نیاز ماهانه مردم هرمزگان به مرغ ۲ هزار و ۶۷۰ تن است که در استان تولید و در صورت نیاز از استان‌های همجوار تامین می‌شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه هرمزگان ۲۹۵ مرغداری فعال دارد، خاطرنشان کرد: قیمت مصوب مرغ در بازار هرمزگان حدود ۱۱ هزار تومان است که تا چند هفته آینده کاهش می‌یابد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *