چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن نقش جرثقیل سقفی در توسعه صنعت ساختمانی آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول

قرارداد توسعه بندر چابهار ربطی به مناطق آزاد ندارد/ توافق مقامات ارشد ۳ کشور

دبیر شورای عالی منطقه آزاد و ویژه اقتصادی با اشاره به این که قرارداد توسعه بندر چابهار ربطی به مناطق آزاد ندارد، ان را نتیجه توافق سه جانبه روسای جمهور ایران و افغانستان و نخست وزیر هند عنوان کرد.

 باز خبر,به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس اکبر ترکان مشاور رئیس جمهوری چندی پیش اعلام کرد که مدیریت پیمانکاری برخی طرح‌ها در بندر چابهار برای مدت معین و مطابق با فرمولی به هندی‌ها واگذار می‌شود.

در عین حال بحث واگذاری توسعه و بهره‌برداری از بندر چابهار به مدت ۳۰ سال واکنش‌هایی را به دنبال داشته و برخی در فضای مجازی ابهاماتی را در اباره مطرح کرده‌اند.

در رابطه با چگونگی واگذاری اداره بندر چابهار به هندی‌ها اکبر ترکان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس گفت: اصل این موضوع به وزارت راه مرتبط می‌شود و به سازمان منطقه آزاد مربوط نیست.

دبیر شورای عالی منطقه آزاد و ویژه اقتصادی اظهار داشت: بندر چابهار جزء منطقه آزاد نیست و این بندر در حوزه وزارت راه قرار دارد.

مشاور رئیس جمهور با بیان اینکه وزارت راه قرارداد توسعه با هندی‌ها بسته است، تصریح کرد: قراردادی بین روسای جمهوری ایران، افغانستان و نخست وزیر هند برای همکاری سه جانبه منعقد شده که این قراردادها به سازمان منطقه آزاد مرتبط نمی‌شود و مربوط به وزارت راه و سازمان بنادر است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *