چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن نقش جرثقیل سقفی در توسعه صنعت ساختمانی آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول

بودجه ۲۵۰ میلیون دلاری آل سعود برای یک شبکه به اصطلاح ایرانی

روزنامه گاردین در گزارشی پیرامون شبکه ماهواره ای ایران اینترنشنال، این شبکه را وابسته به خاندان سلطنتی عربستان معرفی کرد.

بازخبر / گاردین درباره بودجه این شبکه نوشت: «بودجه ایران اینترنشنال ۲۵۰ میلیون دلار است و توسط دیوان سلطنتی عربستان سعودی پرداخت می شود.»

گاردین در گزارش مفصل خود نوشت: “ایران اینترنشنال، می سال ۲۰۱۷، پیش از انجام انتخابات ریاست‌جمهوری ایران افتتاح شد. دو رسانه فارسی‌زبان دیگر، یعنی بی‌بی‌سی فارسی و من و تو هم در لندن مستقر هستند.»

به نوشته گاردین، حقوق کارکنان ایران اینترنشنال بسیار سخاوتمندانه است و به هر یک از کارکنان آن دو برابر دستمزد رسانه‌های رقیب پرداخت می‌شود.

شاید به همین دلیل است که اخیرا بسیاری از فعالان رسانه ای ضدانقلاب از شبکه های خود جدا شده . به این رسانه سعودی ملحق می شوند.

به گزارش گاردین، عادل عبدالکریم، یکی از دو مدیر این رسانه تبعه عربستان است.

ایران اینترنشنال، اولین شبکه ای بود که پس از حمله تروریستی اهواز، سخنگوی گروه تروریستی “الاحواز” مصاحبه کرد؛ این گروهک وابسته به سعودی هاست و با ادعای جدایی طلبی و احقاق حقوق عرب های ایران، تاکنون چندین عملیات تروریستی علیه مردم مظلوم خوزستان انجام داده است.

 

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *