آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

نشست هم اندیشی استاندار استان هرمزگان بت مدیران عامل منطقه آزاد قشم و کیش

اولین نشست هم اندیشی استاندار استان هرمزگان بت مدیران عامل منطقه آزاد قشم و کیش در حالی برگزار شد که در ادوارد گذشته رابطه مناسبی بین استانداری هرمزگان و مناطق آزاد کیش و قشم وجود نداشته است ، و دکتر همتی استاندار هرمزگان با فکری باز و دیدگاهی در راستای توسعه استان با ب گزاری این نشست قدمی مهم در این زمینه برداشت.

بازخبر / دکتر همتی استاندار محترم استان هرمزگان ضمن خیرمقدم به مدیران عامل کیش قشم و تبریک دهه کرامت بیان کرد ؛ همواره دنبال هم اندیشی با مدیران مناطق آزاد کیش و قشم هستیم در راستای پیشرفت و توسعه استان که امروز اولین جلسه در این راستا خواهد بود،
مطمئنا” با این همکاری ها در استان هرمزگان با بوجود این مناطق آزاد تحول بسیار خوبی در زمینه گردشگری و اقتصادی شکل خواهد گرفت.

وی در خصوص توسعه غرب و شرق استان گفت : ظرفیتهای بسیار مناسبی در این مناطق است که باید با همکاری و هماهنگی بین دستگاهها به این مهم دست پیدا کرد

نماینده عالی دولت گفت : دنبال راهکارها و شیوه های جدیدی برای توسعه مناطق آزاد و همچین رونق صنعت گردشگری هستیم، قطعا” مناطق آزاد با وجود پتانسیل بالا میتوانند زمینه این توسعه ها را فراهم نمایند.

استاندار استان هرمزگان اظهار داشت : متاسفانه سابقا” شاهد استحکاکهایی بین مناطق آزاد کیش و قشم با استانداری بودیم که البته امیدواریم زین پس تعامل و همکاری صمیمانه ای بین استانداری و مناطق آزاد شکل گیرد.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان در پایان اعلام کرد حل مشکلات مردم، توسعه استان و در نهایت توسعه کشور هدف همه مدیران و مسئولین است که محقق شدن این اهداف همکاری بین همگان را طلب می کند.

?دکتر انصاری لاری مدیرعامل منطقه آزاد کیش در این جلسه بیان کرد
این جلسه کار نو جدیدی است که ابتکار دکتر همتی می باشد.

وی بیان کرد ما نماینده عالی دولت را در استان هرمزگان پشتیبانی خواهیم کرد و از این ابتکار عمل کمال تشکر را دارم و اینگونه جلسات قطعا” به نفع استان و کشور خواهد بود، لذا پیشنهاد میکنم کمیته ای جهت توسعه و حل مشکلات مناطق آزاد تشکیل شود البته بیشتر با موضوع اقتصادی و دوستان در حوزه اقتصادی درخواست دارم این حوزه را فعالتر نمایند.

وی در خصوصحوزه مالیاتی نیز بیان کرد: جناب آقای مریدی نهایت همکاری را با منطقه آزاد کیش داشته اند، متاسفانه در کیش چون شهرداری وجود ندارد محروم از مالیات ارزش افزوده بودیم
لذا نیاز جدی به همکاری و همیاری همه دوستان در راستای توسعه منطقه آزاد کیش خواهیم داشت.

این مقام مسئول در پایان نیز اشاره کرد : برگزاری اینگونه جلسات منجر به توسعه اقتصادی و گردشگری در استان و کشور خواهد بود و همکاری بین استانداری و مناطق آزاد امری مهم می باشد.

?مهندس مومنی مدیرعامل منطقه آزاد قشم در جلسه هم اندیشی استاندار با مدیران عامل مناطق آزاد کیش و قشم بیان کرد : هر اتفاق اقتصادی که در استان مخصوصا” مناطق آزاد موجود است باید اول حفظ و توسعه داد

وی بیان کرد ما آمادگی هرگونه همکاری با استان و همچنین منطقه آزاد کیش هستیم.

مهندس مومنی در پایان نیز به مهم بودن روابط نزدیک بین استانداری و مناطق آزاد کیش و قشم اشاره نمود و خاطرنشان کرد ؛ هم اندیشی و همکاری بین مناطق آزاد و استانداری اول به نفع همه مردم استان و در نهایت به نفع کشور خواهد بود.

?دکتر اکرمی معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان بیان کرد : این اولین جلسه بین استاندار و مدیران عامل مناطق آزاد کیش و قشم است و یقینا” این نشست به نفع جمهوری اسلامی و مردم استان خواهد بود.

وی پیشنهاد داد علاوه بر کمیته اقتصادی، دو کمیته اجتماعی و امنیتی نیز شکل گیرد و چنانچه این کمیته ها شکل گیرد قطعا” در راستای توسعه استان و منطقه بسیار مهم است.

?شاکر رضا مریدی مدیرکل امور مالیاتی استان هرمزگان نیز در این جلسه بیان کرد :
قبلا” در قانون اساسی فعالان اقتصادی در مناطق آزاد تا بیست سال معاف از مالیات خواهند بود و جدیدا” برخی از این بنگاه های اقتصادی به پایان این دوره بیست ساله رسیدند. خوشبختانه در کیش مشکلات کمتری را شاهد هستیم، اما در قشم نیازمند همکاری بیشتری هستیم.

این مقام مسئول گفت : از مدیران عامل مناطق آزاد درخواست دارم اطلاع رسانی کاملی را صورت دهند، وی گفت در خصوص هرگونه کارگاه تخصصی و اطلاع رسانی در مناطق آزاد اعلام آمادگی می کنیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *