چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن نقش جرثقیل سقفی در توسعه صنعت ساختمانی آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول

بیرانوند در راه تاریخ سازی در جام جهانی

دروازه بان تیم ملی ایران می تواند در جام جهانی بهترین رکورد را در بین دروازه بان های ایرانی حاضر در این رقابت ها کسب کند.

بازخبر / علیرضا بیرانوند تا کنون در دو بازی در جام جهانی تنها یک گل دریافت کرده است و اگر در بازی با پرتغال دو گل یا کمتر دریافت کند رکوردار کمترین گل خورده در بین دروازه بان های ایران در تاریخ بازی های جام جهانی می شود.

تیم ملی در جام جهانی ۱۹۷۸ با دروازه بانی ناصر حجازی ۸ گل دریافت کرد، در جام جهانی ۱۹۹۸ با دروازه بانی نیما نکیسا و احمدرضا عابدزاده این تیم ۴ گل دریافت کرد، در جام جهانی ۲۰۰۶ با دروازه بانی ابراهیم میرزاپور این تیم ۶ گل دریافت کرد، در جام جهانی ۲۰۱۴ تیم ملی ۴ گل دریافت کرد و بیرانوند فاصله زیادی تا ثبت یک رکورد تاریخی ندارد. به نوشته ورزش سه، بیرانوند در دو بازی اول تیم ملی برابر مراکش و اسپانیا نمایش درخشانی در ترکیب تیم ملی داشته است و امیدوار است در بازی با پرتغال هم همچنان به درخشش خود ادامه بدهد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *