چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن نقش جرثقیل سقفی در توسعه صنعت ساختمانی آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول

ورود مدعی العموم به مشکلات مسکن مهر در زرند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند با تاکید بر اینکه بازدارندگی مجازات زمین‌خواری باید افزایش یابد، گفت: در سال گذشته بیش از ۶۰ هکتار از اراضی ملی در این شهرستان رفع تصرف و به بیت المال بازگردانده شده است.

بازخبر / سید مهدی قویدل دادستان شهرستان زرند در گفت‌وگو با خبرنگارگروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان اظهار کرد: دادستانی از باب حفظ حقوق عامه به موضوع مشکلات مسکن مهر شهرستان زرند ورود کرده و در آینده نزدیک جلسه‌ای با حضور مسئولان اجرایی شهرستان و مسئولین مسکن مهر تشکیل و جهت رفع مشکلات تدابیری اتخاذ خواهد شد.

دادستان زرند گفت: همچنین پرونده‌های زمین‌خواری و تصرفات غیرقانونی بستر رودخانه‌ها، خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار می‌گیرند و در زمینه برخورد با زمین خواران و متصرفان اراضی ملی جدی است.

وی هرگونه انعقاد قرارداد و موافقتنامه دستگا‌های متولی بدون در نظر گرفتن مسائل زیست محیطی خلاف قانون و مقررات دانست و از همه مسئولین و مدیران دستگاه‌ها که در راستای توسعه فعالیت دارند خواست تا به زیر ساخت‌های توسعه که همان حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست است توجه ویژه را داشته باشند.

دادستان زرند از اصحاب رسانه و روابط عمومی‌ها خواست تا با جدیت بیش از پیش در راستای فرهنگ سازی حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی تلاش نمایند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *