چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن نقش جرثقیل سقفی در توسعه صنعت ساختمانی آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول

احمد مرادی: نگاه دولت به بهبود وضعیت راه‌های هرمزگان جدی تر شود

نماینده مردم هرمزگان در خانه ملت گفت: محدودیت منابع و اعتبارات و مشکلات اقتصادی دولت را قبول داریم اما مردم ما نیز خواسته‌های بزرگی ندارند.

بازخبر،احمد مرادی در هفتمین نشست شورای اداری استان هرمزگان که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، افزود: تردد شش هزار کامیون در روز در جاده‌های استان نشان از اهمیت استان هرمزگان و لزوم ارتقای وضعیت راه‌های استان هرمزگان است.

وی عنوان کرد: بسیاری از استان‌ها راه دارند و به دنبال ارتقا هستند ولی در استان هرمزگان هنوز راه مناسب و مطلوب نداریم. دریکی از شهرهای استان هنوز یک متر جاده آسفالته نداریم.

مرادی با اشاره به این نکته که بنادر مهمی ازجمله بندر شهید رجایی، بندر شهید باهنر و بندرلنگه در استان هرمزگان وجود دارد، اظهار کرد: هنوز از ظرفیت‌های بندری و دریایی استان استفاده بهینه نشده است و نیازمند توجه بیشتر و کار کارشناسی برای رونق صنعت دریانوردی در استان هرمزگان است.

وی بابیان اینکه حدود ۳۳ هزار واحد مسکن مهر در شهر بندرعباس ایجاد شد، تصریح کرد: متأسفانه این اقدام بدون کار کارشناسی صورت گرفت و زیرساخت‌های اولیه همچون آب، برق، تلفن، راه‌های دسترسی و امنیت هنوز در این منطقه با مشکل روبرو است.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خاطرنشان کرد: حاشیه‌نشینی یکی از مشکلات عمده واصلی در استان هرمزگان است، علیرغم اینکه اقداماتی درگذشته انجام شد ولی نیمه‌تمام رها شد و باید پرونده حاشیه‌نشینی در استان هرمزگان بسته شود.وی با اشاره به معضل بیکاری در استان هرمزگان خاطرنشان کرد: محدودیت منابع و اعتبارات و مشکلات اقتصادی دولت را قبول داریم اما مردم ما نیز خواسته‌های بزرگی ندارند و انتظار آنان این است که حداقل معابر استان به نحو مناسبی ساماندهی و آسفالت شود تا مشکل تردد مردم رفع شود.

وی در پایان اضافه کرد: با تزریق اعتبارات به پروژه‌های نیمه‌تمام و کارهای ناتمام مانده از دولت گذشته می‌توان معضل بیکاری را در استان حل کرد. هنوز بسیاری از قوانین به‌درستی اجرا نمی‌شود و مازاد درآمد استان تخصیص نیافته است.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *