آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

فرماندار بندرعباس: با برگزاری المپیاد ورزش های آبی و ساحلی می توانیم در زمینه های ورزشی بدرخشیم

فرماندار بندرعباس گفت: دریا نعمت بزرگی است که هرمزگان دارد و از این امکان می توان برای ورزش های آبی و ساحلی استفاده کرد.

بازخبر / فرماندار بندرعباس گفت: دریا نعمت بزرگی است که هرمزگان دارد و از این امکان می توان برای ورزش های آبی و ساحلی استفاده کرد.
احمد پویافر در آیین افتتاحیه سومین المپیاد ورزش های آبی و ساحلی بندرعباس با تبریک میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار بیان کرد: آغاز سومین المپیاد ورزش های آبی و ساحلی و تقارن این بازی ها با این ایام را به فال نیک می گیریم و امیدوارم این مسابقات باعث اقدامات ورزشی بهتر در هرمزگان و بندرعباس شود.

وی ادامه داد: از سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس و تمام کسانی که برای برپایی این المپیاد تلاش کردند و زمنیه را برای حضور جوانان این شهر در این المپیاد فراهم کردند که منجر به کشف استعدادهای برتر ورزشی می شود تشکر می کنم.
پویافر تصریح کرد: دریا نعمت بزرگی است که هرمزگان دارد و از این امکان می توان برای ورزش های آبی و ساحلی استفاده کرد.

وی ابراز کرد: خداوند را از اینکه در این سه ماه آخر سال در بندرعباس به علت موقعیت آب و هوایی ویژه ای که دارد شاکریم و از این نعمات الهی باید به بهترین شکل بهره برد.
فرماندار بندرعباس خاطرنشان کرد: همه در تلاشند که هرمزگان و استعدادهایش را به جای جای ایران اسلامی بشناسند که در این میان برگزاری المپیاد ورزش های آبی و ساحلی باعث می شود که بندرعباس هرچه بیشتر بدرخشند و این اقدام در سوابق اجرایی استان ماندگار خواهد شد.
وی در پایان گفت: با حمایت مجموعه های مختلف چنین المپیادهایی را می توان برگزار کرد و به این کار با اهمیت می توان پرداخت تا هرچه بیشتر در زمینه های ورزشی بدرخشیم و شاهد پیشرفت ورزش های آبی و ساحلی کشور باشیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *