چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن نقش جرثقیل سقفی در توسعه صنعت ساختمانی آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول
عضو شورای شهر بندرعباس:

فنی‌و‌حرفه‌ای در محلات حاشیه‌ای، آموزش مهارتی برگزار کند

یک عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: نیاز است اداره کل آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای هرمزگان در محلات حاشیه‌ای و بافت‌های فرسوده شهر بندرعباس، آموزش‌های مهارتی برگزار نماید.

بازخبر / اسماعیل بواشه  با بیان این مطلب اظهار کرد: در چنین مناطقی که ساکنان توان پرداخت هزینه‌های بالای دوره‌های مهارتی در آموزشگاه‌های بخش خصوصی را ندارند، نیاز است که اداره کل آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای برای این قشر در محلاتشان دوره‌های مهارتی برگزار نماید.

وی افزود: در برخی از این محلات هم  پایگاه‌های یادگیری محلی وجود دارد و یا می‌توان از ظرفیت مساجد و پایگاه‌های بسیج و کانون‌های فرهنگی هنری برای آموزش مهارت‌های فنی‌وحرفه‌ای برای علاقمندان استفاده نمود.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس بابیان اینکه فلسفه وجودی سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای، آموزش مهارت به جوانان و افراد بیکار جهت ورود به بازار کار است، اضافه کرد: بایستی برای تحقق برگزاری دوره‌ها در بخش‌های مختلف و از جمله مناطق محروم اقدام شود.

بواشه خاطرنشان کرد: از طرفی در چند سال اخیر بیشتر آموزش‌ها به آموزشگاه‌های بخش خصوصی واگذار شده است که برای ساکنان مناطق حاشیه‌ای به‌دلیل مشکلات مالی، پرداخت این هزینه‌ها سخت و گاهی غیرممکن است و بایستی متولیان این بخش برای برگزاری این آموزش‌ها در مناطق محروم و حاشیه‌ای شهر بندرعباس اقدام کنند و به خواسته ساکنان این مناطق پاسخ مناسب داده شود.

وی در خصوص نامناسب و غیراستاندارد بودن جایگاه‌های توزیع سیلندر در بندرعباس هم گفت: انتظار می‌رود این جایگاه‌ها با نظارت آتش‌نشانی، شرکت گاز و… استانداردسازی شوند و امنیت لازم را داشته باشند.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: راه‌وشهرسازی هم برای تامین زمین جهت افزایش و استانداردسازی جایگاه‌های سیلندر در بندرعباس اقدام نماید.

بواشه افزود: در بندرعباس نیاز است که جایگاه ال پی جی مانند جایگاه سی ان جی راه‌اندازی شود تا خودروهایی که دارای مخازن گاز ال پی جی هستند، در این جایگاه‌ها سوخت‌گیری کنند و از سوخت‌گیری غیر ایمن با سیلندرهای گاز خانگی خودداری کنند.

وی گفت: یکی از مشکلات مردم، نبود جایگاه‌های استاندارد پیک‌نیک پرکنی در سطح شهر است که همین موضوع باعث شده است که افراد مختلفی در خانه‌هایشان به‌صورت غیرایمن و خطرناک با وارونه کردن سیلندرهای گاز، اقدام به پرکردن پیک‌نیک کنند که از متولیان می‌خواهیم در این بخش هم نسبت به راه‌اندازی جایگاه‌های استاندارد پیک‌نیک پرکنی اقدام نمایند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(1)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *