چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن نقش جرثقیل سقفی در توسعه صنعت ساختمانی آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول

بررسی بازنگری طرح تفصیلی شهر میناب

گورانی، مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان از آغاز بررسی بازنگری طرح تفصیلی شهر میناب که افق زمانی آن به اتمام رسیده است خبر داد.

بازخبر / گورانی، مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان از آغاز بررسی بازنگری طرح تفصیلی شهر میناب که افق زمانی آن به اتمام رسیده است خبر داد.

این طرح با همکاری شهرداری میناب و راه و شهرسازی هرمزگان و مشاور ذیصلاح شهرسازی در آبان ماه سال ۱۳۹۵ کلید خورد و در این میان هدف بازنگری این طرح ایجاد رابطه ای خوب و پایدار میان افراد جامعه با محیط طبیعی و مصنوع (انسان ساخت) آنها می باشد. برهمین اساس است که نظم بخشی به ساخت و سازهای شهری از طریق ایجاد ساز و کارهای قانونی با توجه به گسترش پویش شهرنشینی مردم این شهر می تواند مهمترین هدف شهرسازی و بازنگری طرح تفصیلی تلقی شود.

وی افزود: بازنگری طرح توسعه و عمران (جامع) شهر میناب در آذر ماه ۱۳۹۴ در شورایعالی شهرسازی و معماری ایران مصوب و در بهمن ماه همان سال ابلاغ گردید و مطالعات و برداشت وضع موجود و پیشنهادی محلات و نواحی مختلف طرح تفصیلی شهر میناب توسط مهندسین مشاور پویا نقش شهر و بنا اتمام و در جلسه  هماهنگی که بدین منظور در مدیریت شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان با حضور شهردار و مسئول فنی شهرداری میناب و کارشناسان این حوزه مورد بررسی قرار گرفت.

گورانی از بازنگری طرح تفصیلی میناب به عنوان بستر توسعه جهشی و تحقق اهداف توسعه پایدار این شهر در آینده نزدیک یاد کرده و اظهار امیدواری کرد بازنگری طرح تفصیلی با توجه به جایگاه و اهمیت  زیاد شهر میناب، با رعایت تمام ضوابط و مقررات ملاک عمل و همچنین طرح های بالادست تا پایان سال ۹۶ به اتمام رسیده و به مراجع ذیصلاح جهت تصویب ارسال خواهد شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *