چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن نقش جرثقیل سقفی در توسعه صنعت ساختمانی آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول
امیرعبداللهیان در دیدار سفیر اندونزی در تهران:

سیاست عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی تضعیف جهان اسلام است

دستیار ویژه رئیس مجلس با انتقاد از سیاست‌های برخی کشورهای اسلامی در موضوع فلسطین و یمن، گفت: سیاست عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی در راستای تضعیف جهان اسلام است.

بازخبر / به نقل خانه‌ ملت، اکتاویا علیم‌الدین سفیر اندونزی در تهران ظهر امروز (چهارشنبه ۲۲ آذرماه) با حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین‌الملل دیدار و گفت‌وگو کرد.

حسین امیرعبداللهیان در ابتدای این دیدار با اشاره سابقه روابط خوب  دو کشور مسلمان، گفت: همواره روابطی دوستانه و مثبت میان جمهوری اسلامی ایران و اندونزی در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی و پارلمانی برقرار بوده است.

 وی توسعه و گسترش ارتباطات پارلمانی را تسهیل کننده مراودات از جمله در کمک به توسعه مناسبات بازرگانی و اقتصادی دانست.

امیرعبداللهیان با انتقاد از سیاست‌های برخی کشورهای اسلامی در موضوع فلسطین و یمن، تصریح کرد: سیاست‌ها و اقدامات حکومت عربستان سعودی، امارات و بحرین در تداوم جنگ و کشتار علیه مردم یمن و سیاست عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در راستای تضعیف توان و قدرت جهان اسلام است.

وی همچنین اضافه نمود: فاجعه انسانی علیه مسلمانان در میانمار و یمن از وقایع تلخ تاریخ معاصر است.

دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی با قدردانی از مواضع دولت و مردم اندونزی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین در مجامع بین المللی بر اهمیت توجه ویژه به موضوع مسجدالاقصی تأکید کرد.

علیم‌الدین: تاثیر اقدامات منطقه‌ای‌ ایران در مبارزه با تروریسم و برقراری صلح

در ادامه این دیدار اکتاویا علیم‌الدین سفیر اندونزی در تهران با تقدیر از سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران در حمایت از ملت‌های ستمدیده دنیا به ویژه ملت مظلوم فلسطین و مبارزه با تروریسم، گفت: اقدامات مثبت جمهوری اسلامی ایران در بحران‌های منطقه‌ای و حضور موثر در امر مبارزه با تروریسم به برقراری صلح و آرامش کمک فراوانی نموده است.

وی با تأکید بر حمایت قاطع دولت اندونزی از مردم مظلوم فلسطین، تصریح کرد: دولت اندونزی هیچ گونه رابطه دیپلماتیک با رژیم اشغالگر قدس را نخواهد پذیرفت و  سیاست عادی سازی روابط با این رژیم غاصب را محکوم می‌نماید.

سفیر اندونزی در تهران در پایان خواستار تداوم رایزنی و گفت‌وگوهای مستمر همراه با اقدامات عملی میان مجالس کشورهای اسلامی در حمایت از مردم فلسطین در مجامع اسلامی و بین‌المللی گردید.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *