چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن نقش جرثقیل سقفی در توسعه صنعت ساختمانی آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول

ایفای نقش بازیگر بندرعباسی در نمایش کمپانی تئاتر هتل کورج هلند

“خدیجه خنفری پور” از بازیگران تئاتر بندرعباس و دانشجوی ادبیات نمایشی دانشگاه هنر دامغان هم‌اکنون مشغول ایفای نقش در نمایشی از کمپانی تئاتر هتل کورج هلند است.

بازخبر /  “خدیجه خنفری پور” از بازیگران تئاتر بندرعباس و دانشجوی ادبیات نمایشی دانشگاه هنر دامغان هم‌اکنون مشغول ایفای نقش در نمایشی از کمپانی تئاتر هتل کورج هلند است.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، خدیجه خنفری پور دانشجوی سال آخر ادبیات نمایشی، از سال ٩٣ با گروه بین‌المللی تئاتر هتل کورج هلند به سرپرستی “کاترین ون بوردن” همکاری دارد.

در حال حاضر همکاری خود را به‌عنوان بازیگر و آموزش‌دهنده در پروژه “اتاق با یک منظره” با گروه ادامه می‌دهد. اجرای این نمایش به‌صورت رسمی از ٨ نوامبر در آمستردام آغاز و تا ١۵ دسامبر ادامه خواهد داشت.

گروه تئاتر هتل کورج از ٣ سال پیش با طرح سؤال ” اگر دنیا یک هتل بود دوست داشتید چه کارکتری در هتل داشته باشید؟ ” سفر به دور دنیا شروع و بازیگران بین‌المللی را برای سبک جدید خود با استفاده از ماسک انتخاب کرد.

نمایش ” اتاق با یک منظره ” در آینده در کشورهای مختلف ازجمله ایران به اجرا درخواهد آمد.

 

 

 

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *