چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن نقش جرثقیل سقفی در توسعه صنعت ساختمانی آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول
در آستانه بازگشایی مدارس صورت گرفت

ارسال محموله بزرگ تجهیزات اهدایی منطقه آزاد به روستاهای قشم

محموله بزرگی از تجهیزات اهدایی سازمان منطقه آزاد قشم به مدارس روستایی این جزیره، بعد از نماز جمعه به این مناطق ارسال شد.

بازخبر / از قشم، محموله بزرگی از نیازهای مدارس جزیره قشم که از سوی سازمان منطقه آزاد قشم بررسی و سپس تهیه شده بود، ظهر امروز بعد از برگزاری مراسم نماز جمعه به مناطق روستایی این جزیره ارسال شد.

 نیازسنجی برای خرید تجهیزات مورد نیاز مدارس روستایی حدود یک ماه قبل از سوی سازمان منطقه آزاد قشم صورت گرفته بود و نیازهای مدارس روستایی جزیره قشم از جمله کولرگازی، آبسردکن، میز و صندلی دانش‌آموزی، رایانه، چاپگر، پرده نمایش، ویدئو پروژکتور، تخته وایت‌برد و … در قالب چندین محموله بزرگ برای تجهیز مدارس روستایی، ظهر امروز عازم مناطق مختلف این جزیره شد.

در مراسم ارسال این تجهیزات، علاوه بر مومنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، حجت الاسلام جوکار امام جمعه شهرستان قشم و شیخ خطیب امام جمعه اهل‌سنت شهر قشم نیز خضور داشتند.

 بدون شک با اهدای این تجهیزات به مدارس، سال تحصیلی خوب و مفرحی برای دانش‌آموزان مناطق روستایی بزرگ‌ترین جزیره خلیج فارس رقم خواهد خورد که به همت سازمان منطقه آزاد قشم بوده است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *