چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن نقش جرثقیل سقفی در توسعه صنعت ساختمانی آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول
فرمانده انتظامی هرمزگان:

تصادفات فوتی در هرمزگان ۵۹ درصد کاهش یافت

فرمانده انتظامی هرمزگان از کاهش ۵۹ درصدی تصادفات فوتی در حوزه درون شهری و کاهش ۳۵ درصدی در حوزه برون شهری در دو ماهه اول امسال خبرداد.

بازخبر / از بندرعباس  وبه نقل از پایگاه خبری پلیس، در تشریح عملکرد دو ماهه امسال در حوزه پلیس راه و راهور استان اظهارداشت: در دو ماهه نخست امسال ۳۱۳۳ فقره تصادف در حوزه برون شهری استان رخ داد و ۳۸نفر جان خود را از دست دادند در مقایسه با مدت مشابه سال ۳۵درصد کاهش تلفات داشته ایم.

وی بیان‌داشت: در این مدت در حوزه برون شهری تصادفات جرحی ۱۴ درصد و در تصادفات خسارتی نیز با کاهش ۵۳ درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل مواجه بودیم.

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان با اشاره به کاهش ۵۹ درصدی تصادفات فوتی در حوزه درون شهری تصریح‌کرد: در این مدت در حوزه درون شهری در تصادفات جرحی ۸ درصد ،خسارتی ۶۹ درصد و تعداد متوفی نیز ۶۱ درصد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش داشته‌ایم.

سردار ملکی با اشاره به اینکه در دو ماهه نخست سال جاری ۲۲۵ هزار و ۱۴ برگ جریمه صادر شد، بیان‌کرد: در دو ماهه نخست امسال هزار و ۴۳۴ دستگاه خودرو و هزار و ۱۵۰ دستگاه موتورسیکلت به دلیل تخلف توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *