آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

قول مدافع تراکتورسازی به هواداران

ایرانپوریان گفت: تنها قولی که من می‌توانم بدهم این است که تمام تلاشمان را می‌کنیم تا حداقل در دیدار فینال جام حذفی مقابل نفت تهران پیروز شویم تا یک جام تقدیم هواداران و مردم آذربایجان کنیم.

محمد ایرانپوریان در خصوص برد تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: اواخر بازی استقلال از لحاظ اعصاب و روان در شرایط خوبی نبود که البته طبیعی هم بود، چون با اختلاف یک گل از ما عقب بودند.

وی در رابطه با تشنج‌های بعد از بازی تصریح کرد: شاید شکست مقابل تراکتورسازی باعث شد بازیکنان استقلال از لحاظ روحی شرایط مساعدی نداشته باشند، همین علت هم باعث شد تا درگیری‌هایی رخ دهد. البته چندان جدی هم نبود.

مدافع تراکتورسازی تاکید کرد: تک تک بازیکنان تراکتورسازی برای کسب نتیجه تمام تلاششان را انجام می‌دهند، به هرحال سعی می‌کنیم که نتایج خوبی کسب کنیم و امیدوارم شانس هم با ما در ادامه لیگ یار خوبی باشد.

ایرانپوریان افزود: نصف بازیکنانی که در زمین برای تراکتورسازی بازی می‌کنند، با مصدومیت روبرو هستند و نباید توقع بیش از حد داشته باشیم. طبیعی است که چندان عملکرد قابل قبولی نداشته باشند.

وی ادامه داد: تنها قولی که من می‌توانم بدهم این است که تمام تلاشمان را می‌کنیم تا حداقل در دیدار فینال جام حذفی مقابلنفت تهران پیروز شویم تا یک جام تقدیم هواداران و مردم آذربایجان کنیم.

بازیکن تراکتورسازی در پایان صحبت‌هایش در پاسخ به عمل جراحی زانو پایش خاطرنشان کرد: نمی‌دانم چنین حرف‌هایی از کجا درز می‌کند اما من فعلا با فیزیوتراپی و آب‌درمانی به خوبی کارهای خودم را انجام می‌دهم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *