چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن نقش جرثقیل سقفی در توسعه صنعت ساختمانی آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول
جروزالم پست خبر داد؛

دستور جلسات وزیر دفاع آمریکا در اسرائیل رسانه‌ای شد: «مهار ایران»

جیمز متیس که در جریان سفر دوره‌ای به خاورمیانه به‌سر می‌برد، روز چهارشنبه با مقامات سعودی در ریاض دیدار کرده بود.

بازخبر / مقامات صهیونیست اعلام کردند که نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با وزیر دفاع آمریکا مقابله با حضور ایران در سوریه را بررسی می‌کند.

مقامات ارشد رژیم صهیونیستی می گویند «بنیامین نتانیاهو» قرار است در دیدار با «جیمز متیس» نگرانی هایش از تأسیس (ادعایی) پایگاه‌های دائم ایران در سوریه را به او اعلام کند.

متیس در اولین سفر خود به‌عنوان وزیر دفاع آمریکا پنجشنبه شب وارد اراضی اشغالی فلسطین شده و قرار است با مقامات مختلف اسرائیل از جمله نتانیاهو، «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ و «گادی ایزنکوت» رئیس ستاد کل ارتش این رژیم دیدار کند.

به نوشته روزنامه جروزالم پست، مقامات اسرائیلی می‌گویند مذاکرات متیس و نتانیاهو بر حضور نیروهای ایرانی در منطقه (سوریه و عراق) و همچنین وضعیت کلی گروه تروریستی داعش در سوریه متمرکز خواهد بود.

متیس که در جریان سفر دوره‌ای به خاورمیانه به‌سر می‌برد، روز چهارشنبه طی دیدار با مقامات سعودی در ریاض مدعی شده بود اقدامات مخرب ایران در منطقه و بی‌ثباتی که ایجاد کرده باید پایان یابد و هرکجا که مشکلی باشد، در آنجا ردی از ایران مشاهده می‌شود!

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *