آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
رئیس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان:

مرغ منجمد ۶۵۰۰ تومان در هرمزگان توزیع می شود

بندرعباس – رئیس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان گفت: مرغ منجمد با نرخ هر کیلو گرم ۶ هزار و ۵۰۰ تومان در استان هرمزگان توزیع می شود.

بازخبر / به نقل از جهادکشاورزی هرمزگان، ناصر حیدری پوری در نشست شورای هماهنگی مدیران جهاد کشاورزی سراسر استان در بندرعباس افزود: مدیران جهاد کشاورزی استان موظف هستند عاملین توزیع اقلام اساسی را معرفی و نظارت کامل بر توزیع کالاها در ایام تعطیلات نوروزی داشته باشند.

وی تصریح کرد: ۴۰۰تن پرتقال ذخیره سازی و با قیمت هر کیلوگرم ۳ هزار و ۵۰۰ تومان توسط مراکز توزیع در استان به شهروندان عرضه می شود.

حیدری پوری اضافه کرد: مرغ منجمد با نرخ هر کیلو گرم ۶ هزار و ۵۰۰ تومان، گوشت قرمز هر کیلو گرم در شهرستان بندرعباس ۲۳ هزار تومان و در شهرستان ها ۲۳ هزار و ۱۰۰ تومان عرضه می شود.

 وی خاطرنشان کرد: سیب درختی به میزان کافی خریداری و با قیمت مصوب توزیع می شود.

حیدری با اشاره به نقش وزارت جهادکشاورزی در تولید محصولات استراتژیک و مورد نیاز کشور اظهارداشت: مدیران جهاد کشاورزی باید به این نکته توجه کنند که علاوه بر تامین و نظارت بر کالاهای اساسی ایام نوروز، کنترل آفت سن گندم و برنامه ریزی برای برداشت کلزا و گندم از دیگر وظایف آنها در تعطیلات نوروزی است.

وی عنوان کرد: در سال ۹۴ تولید ذرت ۱۵ هزار تن بود و در سال ۹۵ تولید ذرت به دلیل بهره گیری از سیستم آبیاری تحت فشار ( کشت برروی نوار تیپ) به ۲۴هزار تن افزایش یافت.

حیدری پوری تاکید کرد: توسعه آبیاری نوین علاوه بر افزایش تولید، باعث مدیریت مصرف آب در بخش کشاورزی شده است.

وی افزود: پیگیری سند راهبردی استراتژیک بخش کشاورزی ، برنامه های اقتصاد مقاومتی ، گیاهان دارویی و کشت الگویی از مهمترین برنامه های سال آینده است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *