چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن نقش جرثقیل سقفی در توسعه صنعت ساختمانی آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول

احمد مرادی : اختلاس میلیاردی یعنی زنگ خطر برای کشور/ چرا در خصوص بیکاری در هرمزگان آمار دروغ به مردم می‌دهیم؟

نماینده مردم بندرعباس در مجلس با اشاره به اینکه اختلاس میلیاردی، یعنی زنگ خطر برای کشور گفت: با این همه آمار بیکار در استان هرمزگان، چرا آمار دروغ می‌دهیم؟ مردم استان هرمزگان در عین مظلومیت زندگی می‌کنند.

بازخبر / احمد مرادی ظهر امروز در مراسم انس با قرآن در سالن الغدیر بندرکنگ، با تبریک به‌مناسبت دهه مبارک فجر، اظهار داشت: اگر امروز ما عزت و حرمت داریم همه برگرفته از نگاه امام خمینی(ره) است و ما باید شاکر این نعمت بزرگ باشیم چراکه این انقلاب برای ما منافع بزرگ معنوی داشته است.

وی افزود: قبل از انقلاب مردم ما مرده متحرک بودند و با نواختن ساز انقلاب همه زنده شدیم، کسانی که قبل از انقلاب را دیدند امروز متوجه می‌شوند که به برکات این انقلاب چه تغییراتی در چهره روستاها و شهرها حاصل شده است.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: برخی شرایط انقلاب و جوانان را درک نکرده‌اند باید شرایط قبل از انقلاب را برای نسل کنونی تشریح کنیم و معیارهای انقلابی را نیز برای آن‌ها بازگو و در عمل ثابت کنیم که رو به رشد هستیم.

مرادی تصریح کرد: با این وضعیتی که در سطح کشور داریم ناحقی‌ها و بی‌عدالتی‌هایی از قبیل فقر و غنا را می‌بینیم، امام علی(ع) می‌فرمایند، عدالت یعنی، قرار گرفتن هر امری در جای خودش، راندمان کاری در بدنه کاری ۷ ساعته، یک ساعت بیشتر نیست.

وی گفت: وقتی شنیده می‌شود اختلاس میلیاردی، وقتی حقوق مدیر و کارگر تفاوت زیادی دارد، این یعنی زنگ خطر، با این تفاسیر نمی‌شود پله‌های پیشرفت و ترقی را طی کرد.

این نماینده خانه ملت تصریح کرد: انقلاب ما در راه پیروزی با تعامل و تفاهم همراه بود و ما در ۸ سال دفاع مقدس بدون امکانات و با توکل و باور در مقابل کشورهای زورگو ایستادیم و پیروز میدان شدیم.

نماینده مردم بندرعباس، حاجی آباد، قشم، بندرخمیر و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم استان هرمزگان حقوقی بالاتر از این دارند، افزود: مردم استان هرمزگان در عین مظلومیت زندگی می‌کنند، دریا نعمت بزرگی است برای همه کشورهای دنیا، اما این نعمت برای هرمزگان دیده نشده و اجازه ندادند که مردم به درستی از این نعمت الهی استفاده کنند.

وی بیان داشت: ما صیادی را در چه می‌بینیم؟ صیادی را در فقر و بدبختی یا مرگ و میر باید ببینیم یا انگیزه، اعتقاد یا رضایت و شغل آبرومند، ما در استان هرمزگان بیکار نباید داشته باشیم.

مرادی تصریح کرد: در ۱۳ شهرستان استان هرمزگان، ۹ شهرستان مستقیم با دریا سروکار دارند و باید به صیاد نگاهی مهربانانه داشته باشیم و رضایت را در وجود آن‌ها ببینیم، ما جفای بزرگی در حق صیادان می‌کنیم.

این نماینده خانه ملت خاطر نشان کرد: ۱۱۰۰ کیلومتر ساحل و ۱۴ جزیره داریم ولی با این همه نعمت ما هنوز بیکار داریم، در زمینه گردشگری هیچ‌ کاری نکردیم و خواستند کار کنند ولی اجازه ندادند.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی گفت: دریابانی، دریانوردی و شیلات باید کمک کنند و شرایط سخت و زیان‎آور صیادان را ببینند، صیادان باید حمایت شوند، و مردم ما جور آن کسانی را می‌کشند که هیچ وظیفه‌ای در قبال ما ندارند.

وی با اشاره به صحبت برخی که گفتند، بنده در مجلس تنها هستم، افزود: من در مجلس تنها نیستم و هرکدام از ما نمایندگان استان یک دیدگاه داریم و به‌دنبال یک هدف هستیم و هرکدام وظیفه خود را انجام می‌دهیم.

مرادی یادآور شد: حس مطالبه‌گری باید در مردم هرمزگان بالا برود اگر در همین استان دولت بخواهد به قانون تمکین کند باید حق و حقوق مردم را بدهد در برنامه توسعه پنجم آمده است هر استانی که بیشتر تلاش کرد ۵۰ درصد از اعتبارات در همان استان خرج شود، حال دولت می‌گوید با توجه به مشکلات در بخش‌های دیگر این امر امکان‌پذیر نیست، حال چرا استان ما باید جور دیگران را بکشد، فارغ از هر دیدگاه سیاسی، خواص، نخبگان ما باید کمک کنند و از مسوولین بخواهیم، اگر حس مطالبه‌گری داشته باشیم تاثیر خواهد گذاشت.

نماینده مردم بندرعباس، حاجی آباد، قشم، بندرخمیر و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی افزود: ما نه برای خوشحالی کسی و نه برای ناراحتی کسی صحبت می‌کنیم، چرا باید در استان هرمزگان، این همه بیکار و معتاد داشته باشیم، در این استان قریب به ۲۰۰ هزار بیکار داریم، چرا آمار دروغ به مردم می‌دهیم؟ ۹۰ درصد از مراجعه‌کنندگان به دفتر من تحصیلکرده‌های بیکار هستند.

وی در پایان یادآور شد: اگر به‌ دنبال عدالت هستیم هرکس در جای خودش باشد، زمینه اشتغال را در همه استان‌ها ببینیم، با کمک مردم و معتمدان شاهد پیشرفت استان باشیم و دستان یکدیگر را بگیریم و تلاش کنیم، امام خمینی(ره) بارها و بارها فرمودند، دستان محرومین و روستائیان را بگیرید./ فارس

 

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *