چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن نقش جرثقیل سقفی در توسعه صنعت ساختمانی آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول

کتاب ” از کودک کار تا استاندار ” در بندرعباس رونمایی می‌شود

کتاب خاطرات عبدالحسن مقتدایی استاندار اسبق استان های هرمزگان و خوزستان با عنوان ” از کودک کار تا استاندار ” در بندرعباس رونمایی می شود.

باز خبر,به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از هرمزگان، محمد عسکری زاده دبیر اجرایی مراسم رونمایی از کتاب خاطرات عبدالحسن مقتدایی استاندار اسبق هرمزگان با اعلام این خبر افزود: این مراسم یکشنبه آینده در بندرعباس برگزار می شود.

وی با بیان اینکه مقتدایی در این مراسم نیز سخنرانی خواهد کرد، افزود: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته مراسم مذکور ساعت ۱۸ مورخ ۲۱ آذر در سالن فرهنگسرای طوبی با حضور نویسندگان، پژوهشگران، شخصیت های فرهنگی، سیاسی، ورزشی، تشکل ها، دانشجویان، مردم هرمزگان و اهالی رسانه برگزار می شود.

عسکری زاده با بیان اینکه کتاب مذکور در استان های بوشهر و خوزستان پیش تر رونمایی شده است، افزود: به دلیل خدمت چند ساله و ماندگار عبدالحسن مقتدایی در هرمزگان و اختصاص بخشی از کتاب به خاطرات وی از دوران استانداری اش در هرمزگان مراسم مذکور در شهر بندرعباس برگزار می شود.

وی ابراز امیدواری کرد، با حضور مردم هرمزگان در این مراسم فرصتی برای قدردانی از تلاش های افرادی باشد که برای این استان تلاش کرده اند.

وی  با بیان اینکه تمامی عواید حاصل از فروش کتاب به کودکان کار و ایتام اختصاص می یابد، افزود: همچنین غرفه فروش این کتاب در حاشیه مراسم برپا خواهد بود.

عسکری زاده که پیش تر در زمان مقتدایی فرماندار رودان و مدیرکل تعاون بوده است، به تلاش های او برای آبادانی هرمزگان اشاره کرد و افزود: برای اولین بار در زمان مقتدایی برنامه میان مدت توسعه استان هرمزگان در هیات دولت تصویب شد که بخشی از این برنامه آزاد سازی ساحل بندرعباس و احداث بوستان ساحلی و ایجاد بلوار ساحلی در این شهر بود که مردم از آن استفاده می کنند.

وی، توجه مقتدایی به بحث آموزش و توسعه آموزش عالی اشاره کرد و گفت: استاندار اسبق هرمزگان گسترش آموزش را یکی از پایه های توسعه می دانست از این رو این مهم را در دستور کار خود قرار داد و برای این مهم از کارمندان مجموعه استانداری و کارکنان دولت شروع کرد و آنها را ملزم به ادامه تحصیل کرد که خوشبختانه جهش خوبی در این زمینه شاهد بودیم.

 دبیر اجرایی مراسم رونمایی از کتاب خاطرات عبدالحسن مقتدایی ابراز امیدواری کرد، مردم حضور پررنگی در این مراسم داشته باشند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *