چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن نقش جرثقیل سقفی در توسعه صنعت ساختمانی آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول

اخطار پارلمان هند به دولت / تروریست ها در جزایر خالی مخفی می شوند

یک کمیته پارلمانی هند روز پنجشنبه در اخطاری به دولت و سازمان های امنیتی اعلام کرد تروریست ها می توانند از جزایر خالی از سکنه به عنوان مخفیگاه و حمله به این کشور استفاده کنند.

بازخبر / کمیته پارلمانی هند در این گزارش ،فعالیت گروههای تروریستی در سواحل این کشور را تهدیدی جدی برای امنیت هند دانسته است.
در بخش دیگری از این گزارش ، ورود غیر قانونی ماهیگیران میانماری و مسلمانان روهینگیایی را باعث تاثیر منفی بر امنیت جزایر ‘اندامن’ و ‘نیکوبر’ اعلام و از گارد ساحلی این کشور خواست که از ورود غیر قانونی شهروندان خارجی به این جزایر جلوگیری کند.
پیش از این وزارت کشور هند نیز با اشاره به افزایش تمهیدات امنیتی برای تامین امنیت آب ها و جزایر ساحلی هند اعلام کرده بود کشتی ها و هواپیمای گشتزنی بیشتری برای تامین امنیت مرزهای آبی کشور به کار گرفته می شود.
هند با کشور هایی مانند میانمار و سریلانکا در خصوص مرز های آبی اختلاف دارد و به رغم گفت وگوهای طولانی تاکنون موفق به رفع این اختلاف ها نشده است.
ورود یک گروه تروریستی از دریا به بمبئی درسال ۲۰۰۸ و حمله به مراکز خرید ، سینما و مردم این شهر منجر به کشته شدن ۱۹۵ نفر شد.
به دنبال این حمله، هند تدابیر امنیتی در مرزهای آبی برای جلوگیری از ورود تروریست ها به این کشور را به شدت افزایش داد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *