آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
اظهارات قابل تامل معاون شهردار بندرعباس در خصوص یک پروژه؛

BRT را از پارکینگ خارج کنید!

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری بندرعباس اظهارات قابل تاملی را درخصوص توقف و تعویق پروژه BRT شهر بندرعباس بیان کرد.

بازخبر،بابک هاشمی در آیین افتتاح ۱۰۰پروژه شهری در هفته دولت که استاندار هرمزگان نیز حضور داشت، بهره برداری سریعتر از این طرح مهم شهری را نیازمند همکاری دستگاه های مربوطه دانست.

وی اظهار کرد: در صورتی که ادارات مربوطه در اجرای BRT  با شهرداری بندرعباس همکاری نکنند این پروژه به بهره برداری نخواهد رسید.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندرعباس با بیان اینکه طرح BRT شهر بندرعباس در سال گذشته کلید خورد، تصریح کرد: با وجود مشکلات اعتباری و بی پولی در شهرداری بندرعباس، ۵۰میلیارد تومان از بودجه این پروژه به همت شهردار تامین شد.

هاشمی خواستار همکاری جدی دستگاههای اجرایی در اجرای پروژه های شهری شد و تاکید کرد: اگر نتوانیم پل های هوایی، سرعت کاهها و ایمن سازی پیاده روها و ایستگاه اتوبوس را بسازیم نمی توانیم این پروژه را راه اندازی کنیم.

وی یادآور شد: اتوبوس ها خریداری شده و تحویل گرفته ایم ، قراردادها بسته شده، رنگ و تجهیزات ترافیکی انبار شده اما همه اینها در پارکینگ و انبار نگهداری می شود.

هاشمی در ادامه به اقدامات شهرداری بندرعباس در حوزه حمل و نقل و ترافیک اشاره کرد و گفت: نگاه شورای اسلامی شهر و شهرداری بندرعباس به این حوزه یک نگاه ویژه است به طوری که ۶۵درصد پروژهای اجرا شده به حوزه حمل و نقل تعلق دارد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندرعباس یادآور شد: به غیر از تقاطع های غیر همسطح و توسعه معابر شهری، مبلغ ۳۰۷میلیارد تومان پروژه در سطح شهر در حال اجراست که به دلیل نیاز شهر، این پروژ ها باید هرچه سریعتر به بهره برداری برسند.

به گفته هاشمی شهروندان بندرعباسی در نیمه دوم امسال خبرهای خوشحال کننده ای را در حوزه حمل و نقل و ترافیک شهری خواهند شنید.

استاندار هرمزگان نیز اظهار کرد: به آقای دالمن، سرپرست معاونت عمرانی مأموریت داده ام در اولین فرصت نشست مربوط به مشکلات پروژه BRT را تشکیل دهد و دستگاه های اجرایی را به همکاری با معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری که کارهای خوبی را در سطح شهر شروع کرده است، موظف کند.

جاسم جادری یادآور شد: پروژه هایی مانند BRT  و تقاطع های همسطح  و دیگر پروژه هایی که عبور مرور در سطح شهر را آسان می کنند باید حمایت و تقویت شوند.

پسندیدم(3)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *