چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن نقش جرثقیل سقفی در توسعه صنعت ساختمانی آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول

شلیک‌ ناگهانی تفنگ‌شکاری در فرودگاه‌

تفنگ شکاری که در بین بسته‌های پستی فرودگاه جاسازی شده بود، هنگام بازرسی به‌طور ناگهانی شلیک کرد اما به هیچ‌کس آسیبی نرسید.

بازخبر /چند روز قبل مأموران پلیس فرودگاه بندرعباس هنگام کنترل بسته‌های پستی به بسته‌ای مشکوک شدند و آن را بازرسی کردند. در این بسته یک لوله پلیکا قرار داشت که داخلش یک سلاح برنو بدون قنداق جاسازی شده بود. آدرس روی بسته نشان می‌داد که به یک تعمیرگاه سلاح‌های شکاری فرستاده می‌شود.

درحالی‌که مأموران در حال بررسی این سلاح بودند، ناگهان گلوله‌ای از آن شلیک شد و به زمین اصابت کرد. در چنین شرایطی ماجرا به محسن مینا، بازپرس جنایی بندرعباس گزارش شد و او دستور تحقیق در این‌باره را صادر کرد. وقتی فرستنده بسته احضار شد، به مأموران گفت: سلاح من مجوز دارد.
مدتی قبل در اسباب‌کشی تفنگم زمین خورد و قنداقش شکست و دیگر قابل استفاده نبود. چند مرتبه ماشه آن را چکاندم اما فایده‌ای نداشت تا اینکه تصمیم گرفتم آن را با پست به تعمیرگاه بفرستم اما خبر نداشتم بسته پستی قرار است با هواپیما حمل شود. براساس این گزارش تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.
پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *