چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن نقش جرثقیل سقفی در توسعه صنعت ساختمانی آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول

داوودی:عدم امکانات علل نبود پزشک متخصص در مناطق محروم هرمزگان + فیلم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان بابیان اینکه حضور پزشک متخصص در مناطق محروم استان نیازمند یاری تمامی مسئولان و خیرین استان است، گفت: پزشکان متخصص به دلیل عدم امکانات و پرداختی‌های پایین حاضر به ماندن در شهرستان‌های محروم استان نیستند.

بازخبر /رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان بابیان اینکه حضور پزشک متخصص در مناطق محروم استان نیازمند یاری تمامی مسئولان و خیرین استان است، گفت: پزشکان متخصص به دلیل عدم امکانات و پرداختی‌های پایین حاضر به ماندن در شهرستان‌های محروم استان نیستند.

دکتر حسین داودی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، افزود: طی دو روز گذشته تعداد ۵۴ پزشک متخصص به‌منظور اعزام به مناطق است به کادر پزشکی استان اضافه شدند که در برخی مناطق به دلیل عدم امکانات با مشکل مواجه شده‌ایم.

وی بابیان اینکه ارائه خدمات پزشکی و بیمارستانی جز خدمات سطح دو دانشگاه علوم پزشکی است، بیان کرد: به‌منظور افزایش و توسعه خدمات سطح دو در استان به‌ویژه در مناطق محرومی مانند بشاگرد، سیریک و غیره باید ابتدا امکانات زیرساختی وجود داشته باشد و سپس پزشک متخصص به این مناطق اعزام شود.

داودی خاطرنشان کرد: آماده استقرار پزشک متخصص در تمامی رشته‌های موردنیاز مانند داخلی، جراحی، زنان، بیهوشی و غیره که موردنیاز است، هستیم اما اول باید امکانات لازم برای اسکان آن‌ها وجود داشته باشد.

وی از مسئولان سیاسی استان، شهرستان‌ها و خیرین خواست تا درزمینهٔ اسکان پزشکان متخصص و پرداختی آن‌ها دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان را یاری کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان گفت: این دانشگاه به‌منظور استقرار پزشک متخصص و پرداختی به آن‌ها در مناطق محروم استان با مشکل مواجه است و این امر به یکی از مشکلات اساسی در اعزام پزشک متخصص به مناطق محروم شده است.

وی افزود: تاکنون برای نگه‌داشتن پزشک متخصص در مناطق محروم استان دانشگاه علوم پزشکی حتی در برخی مواقع یارانه نسبت به پرداخت‌ها را داشته یعنی مازاد پرداختی نیز داشته‌ایم که این پرداختی از محل درآمدها از سایر بیمارستا‌ن‌ها پرداخت‌شده است.

داودی عدم امکانات و پرداختی‌ها از علل عدم ماندگاری پزشکان متخصص در مناطق محروم استان دانست و عنوان کرد: با کمک خیرین و مسئولان استانی می‌توان ماندگاری پزشک متخصص در مناطق محروم را افزایش داد و موجب افزایش و توسعه خدمات درمانی و بهداشتی در این مناطق شد

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *