چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن نقش جرثقیل سقفی در توسعه صنعت ساختمانی آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول

شهرهای آمریکا همچنان صحنه تظاهرات هزاران نفر از مخالفان ترامپ/ بازداشت صدها معترض در چهارمین روز اعتراضات + عکس

رسانه‌های محلی می‌گویند هزاران نفر از اهالی لس‌آنجلس به منطقه پارک مک‌آرتور آمده و علیه «دونالد ترامپ» رئیس جمهور منتخب تظاهرات می‌کنند.

بازخبر / تظاهرات گسترده و اعتراضات علیه ریاست جمهوری «دونالد ترامپ» میلیاردر جنجالی در شهرهای مختلف این کشور همچنان ادامه داشته و وارد چهارمین روز خود می‌شود.

روزنامه «لس‌آنجلس تایمز» نوشت: «هزاران معترض روز شنبه به خیابان‌های “مک‌آرتور پارک” که طی سال‌های اخیر محل بیشتر تظاهرات‌های آمریکا بوده، آمده‌اند و انتظار می‌رود در خیابان‌های شهر راهپیمایی کنند.»

پلیس لس‌آنجلس تایمز از ابتدای شکل‌گیری اعتراضات تا کنون صدها نفر را بازداشت کرده و با استفاده از گاز اشک‌آور و باتون تجمعات را پراکنده می‌کند.

نیروهای امنیتی آمریکا تنها در بامداد شنبه ۱۵۰ نفر، روز جمعه ۱۹۵ نفر شامل ۸ نوجوان را به اتهام آسیب زدن به اموال عمومی، مسدود کردن جاده‌ها و مخالفت با ترک خیابان‌ها زمانی که وضعیت ناامن شده بود؛ بازداشت کردند.

منطقه پارک مک‌آرتور از حدود ده سال گذشته صحنه اعتراضات مختلف بوده و در یک مورد که به سال ۲۰۰۶ برمی‌گردد، نزدیک به نیم میلیون نفر علیه مهاجران تظاهرات کرده و به سمت مرکز لس‌آنجلس راهپیمایی کردند.

همزمان با لس‌آنجلس، در چندین شهر دیگر از جمله نیویورک و شیکاگو هم معترضان به خیابان آمده و می‌گوید ترامپ لایق ریاست‌جمهوری نیست.

معترضان رئیس‌جمهور منتخب را فردی فاسد و منحرف خوانده و می‌گویند او نماینده مردم آمریکا نیست.

 

 

 

 

 

 

 

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *