چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن نقش جرثقیل سقفی در توسعه صنعت ساختمانی آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول

تیموریان: رسانه‌ها موقعیت حساس تیم ملی را درک کنند

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران اظهار کرد رسانه‌ها موقعیت حساس تیم ملی را درک کنند و حرف‌های دوستانه را در قالب مصاحبه منتشر نکنند.

باز خبر,آندرانیک تیموریان، کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران درباره اینکه اخیرا از او نقل قولی درباره دعوت نشدن به تیم ملی منتشرشده به ایسنا گفت: «بعد ازمصاحبه ای که درباره درگذشت منصورخان با خبرگزاری ایسنا انجام دادم، دیگرهیچ مصاحبه ای نکردم اما اواخرهفته پیش دیدم که یکی از رسانه ها نقل قولی را با عکس بزرگی از من و کارلوس کی‌روش در صفحه اول خود منتشرکرده است.»

تیموریان اضافه کرد: «برای اصحاب رسانه ارزش واحترام بسیاری قائلم و گاهی به تماس‌های آن ها پاسخ می‌دهم و احوال‌پرسی می کنم اما این پاسخگویی به منزله انجام مصاحبه نیست و دوستان رسانه‌ای‌ من باید شرایط حساس تیم ملی را درک کنند. خواهشا حرف‌های دوستانه را در قالب مصاحبه منتشر نکنند. بدون شک اگر این رویه ادامه پیدا کند، نه تنها اعتماد من سلب می شود بلکه مجبورمی شوم برخلاف میل باطنی‌ام دیگر حتی برای احوال پرسی  هم تلفن همراهم را جواب ندهم. از دوستان می خواهم موقعیت حساس تیم ملی را خوب درک کنند.»

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *