چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن نقش جرثقیل سقفی در توسعه صنعت ساختمانی آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول

جادری : اجرای پروژه‌های مفید و راهگشا در شهر بندرعباس نیازمند حمایت‌های همه‌جانبه است

استاندار هرمزگان گفت: انجام کارهای بزرگ در شهر بندرعباس نیازمند حمایت‌های همه‌جانبه است تا شهرداری پروژه‌های مفید و راهگشایی را در بندرعباس اجرایی کند.

 باز خبر,جاسم جادری  در جلسه بررسی پروژه‌های عمرانی شهرداری بندرعباس و رفع مشکلات پیش‌روی این پروژه‌ها که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، ضمن قدردانی از اقدامات بسیار خوب شهرداری بندرعباس، اظهار کرد: ما از اجرای پروژه‌های مفید و مؤثر شهری در بندرعباس حمایت می‌کنیم.

وی ادامه داد: انجام کارهای بزرگ در شهر بندرعباس نیازمند حمایت‌های همه‌جانبه است تا شهرداری پروژه‌های مفید و راهگشایی را در بندرعباس اجرایی کند.

استاندار هرمزگان افزود: باید همه کمک کنیم تا این پروژه‌ها در زمان مقرر اجرایی شود و مردم از آن بهره ببرند.

جادری تصریح کرد: همه باید این نگاه را داشته باشند که شهر بندرعباس با کمک همه ساخته می‌شود و از همه دستگاه‌ها انتظار داریم با این روحیه کار را انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: معاونت عمرانی استانداری باید به طور هفتگی موارد و مسائل این پروژه‌ها را بررسی و گزارش آن را ارائه کند.

عباس شیرخانلو معاون امور عمرانی استانداری هرمزگان نیز در این نشست بیان داشت: شهرداری مسؤولیت اجرای پروژه‌های مهم و تأثیرگذار در ارتقای خدمات شهری را بر عهده دارد و یکی از اسناد بالادستی نیز طرح جامع حمل و نقل بندرعباس تا افق ۱۴۱۰ است که باید با کمک دستگاه‌های مرتبط اجرایی شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *