چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن نقش جرثقیل سقفی در توسعه صنعت ساختمانی آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول
رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان

هاشمی تختی :نبض اقتصاد کشور در دست بازرگانان است

رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان نبض اقتصاد کشور را در دست بازرگانان و فعالین عرصه اقتصادی دانست و گفت: استفاده از ظرفیت‌های خوب بخش خصوصی و مشارکت تشکل‌های اقتصادی در فعالیت‌های اقتصادی بسیار حائز اهمیت است.

 باز خبر,رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان نبض اقتصاد کشور را در دست بازرگانان و فعالین عرصه اقتصادی دانست و گفت: استفاده از ظرفیت‌های خوب بخش خصوصی و مشارکت تشکل‌های اقتصادی در فعالیت‌های اقتصادی بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، حسین هاشمی تختی در بازدید از ساخت مجتمع بازرگانان قشم، بیان کرد: با پویایی و تلاش بخش خصوصی چرخه اقتصاد کشور به تحرک درمی‌آید و که به‌وسیله آن می‌توان سند چشم‌انداز دولت را تحقق بخشید.

وی در ادامه تصریح کرد: نسبت به برخی از مشکلات بازرگانان و تجار در گمرکات ، ورود کالای قاچاق و بروکراسی‌های اداری اطلاعات کاملی جمع‌آوری‌شده که بررسی و راهکارهای حل این معضل در دست اقدام است.

نماینده حوزه مرکزی استان هرمزگان در خانه ملت افزود: بازرگانان قشم بر اساس قوانین منطقه آزاد از پرداخت مالیات معاف هستند اما به دلیل برخی از موازی کاری‌ها برای آن‌ها اظهارنامه مالیاتی صادر و مجبور به پرداخت هستند که این موضوع نیز در حال پیگیری است.

هاشمی تختی خاطرنشان ساخت: تعامل بین بخش دولتی و خصوصی می‌تواند نتیجه‌بخش بوده و ثمرات خوبی را برای دولت، بخش خصوصی و درنتیجه کشور داشته باشد.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی‌آباد، خمیر و هرمز در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود تأکید کرد: افزایش و ساماندهی تشکل‌های اقتصادی و بازرگانی در کشور اقدامی مهم و راهی برای افزایش اختیارات و امکانات بخش خصوصی و دخالت فعالان و سرمایه‌گذاران اقتصادی بخش خصوصی در اداره چرخه اقتصادی کشور است.

در پایان این بازدید عبدالله اسلامی مدیرعامل موسسه جامعه بازرگانان قشم هدف از ساخت این مجموعه را این‌گونه بیان کرد: هدف از ساخت این مجموعه عظیم ساماندهی دفاتر اداری و تجمیع بازرگانان قشم است که هم‌اکنون در سطح شهر و مجتمع‌ها پراکنده هستند.

وی توضیح داد: این مجموعه شامل ۸۲ واحد دفتر اداری بازرگانان، شش واحد بانک، صرافی، دفتر بیمه، دو سالن همایش، دفتر موسسه بازرگانان در مساحتی به متراژ ۳۰۰ مترمربع و همچنین ۱۱۰ پارکینگ  است.

مدیرعامل موسسه بازرگانان عالی توسعه تجارت قشم با اشاره به اینکه  این مجموعه با زیربنای ۱۳ هزار مترمربع در حال ساخت است، گفت: در راستای تکمیل این پروژه به دنبال دریافت مجوز احداث انبار برای مبارزه با قاچاق کالا هستیم که متأسفانه هنوز صادر نشده است.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *