چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن نقش جرثقیل سقفی در توسعه صنعت ساختمانی آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول
معاون شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران:

شرکت فرودگاه‌ها در سال‌های اخیر از حملات سایبری مصون ماند

معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت که در چند سال اخیر هجمه‌های بسیاری از سوی دشمن به زیرساخت‌های سایبری کشور وارد شد، اما با تلاش متخصصان اداره‌کل مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی، شرکت فرودگاه‌ها از این حملات مصون ماند.

بازخبر/به‌ گزارش از وزارت راه و شهرسازی، «محمد الهی‌نیا» افزود: با تلاش‌های متخصصان مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی، در چهار سال گذشته شاهد امنیت در این حوزه بوده‌ایم.

وی گفت: انرژی‌ها و ایده‌های جدید، فرصت‌های جدید را پدید می‌آورد و به استمرار این مسیر موفقیت‌آمیز و رو به رشد در شرکت فرودگاه‌ها امیدواریم.

در این مراسم، مدیرکل سابق مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها اظهار داشت: در مدت خدمت در این اداره‌کل، از همه ظرفیت نیروی انسانی متخصص در این حوزه استفاده شده و همواره درب اتاق مدیریت، بر ایده‌ها و مهارت‌های نوین گشوده بود.

«مجید یارندی» افزود: در چهار سال اخیر همواره با ایجاد تعامل بین اداره‌کل مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی و مدیران ارشد و ظرفیت‌های خارج از شرکت، به‌دنبال محافظت از زیرساخت‌ سایبری شرکت فرودگاه‌ها بوده‌ایم و منافع این تعاملات عاید این شرکت مادرتخصصی شد.

وی گفت: به همه همکارانم که در شرایط بحرانی، ستاد و فرودگاه‌های کشور را از گزند شیطنت‌های دشمن در امان نگه داشتند، نمره قبولی می‌دهم و امیدوارم باتوجه به ترسیم مسیر موفقیت‌آمیز کنونی، شاهد ادامه این روند باشیم.

همچنین «کمال‌الدین غضنفری» سرپرست جدید مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی بیان‌داشت: مسیر سخت و دشواری در پیش است اما با تکیه بر تخصص و تعهد نیروهای متخصص مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی، این بار سنگین را با موفقیت را برزمین خواهیم گذاشت.

گفتنی است با حکم کاپیتان «نخجوانی» مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، کمال‌الدین غضنفری به‌عنوان سرپرست اداره‌کل مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی منصوب و جایگزین مجید یارندی شده است.

غضنفری پیش از این سرکشیک مخابرات فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) بود./ایرنا

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *