چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن نقش جرثقیل سقفی در توسعه صنعت ساختمانی آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول

رکورد جذاب: آنچلوتی در رئال جاودانه شد

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، با پیروزی برابر رئال سوسیداد به صد وهفتاد و سومین پیروزی‌اش با این تیم رسید.

شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته پنجم لالیگا به مصاف رئال سوسیداد رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 1-2 شکست دهد.

آنها در ابتدا با یک گل زودهنگام از حریف عقب افتادند اما در نهایت با دو گل از فدریکو والورده و خوسلو موفق شدند سه امتیاز این بازی را هم به دست آورند و در صدر جدول رده‌بندی لالیگا بمانند.

این پیروزی اهمیت خاص و ویژه‌ای برای آنچلوتی داشت. او موفق شد با این پیروزی رکورد زیدان را بشکند و با 173 برد به دومین سرمربی با بیشترین تعداد پیروزی در تاریخ باشگاه رئال مادرید تبدیل شود.

این مربی ایتالیایی پیش از این با زیدان با رکورد 172 پیروزی برابر شده بود اما حالا به تنهایی در این رده ایستاده است. هرچند بعید به نظر می‌رسد که بتواند به رتبه اول که میگل مونیز با 357 پیروزی است نزدیک شود.

آنچلوتی در دو دوره حضورش روی نیمکت رئال مادرید موفق شده به تمامی افتخارات ممکن از فتح لالیگا تا لیگ قهرمانان و کوپا دل ری دست پیدا کند و یکی از موفق‌ترین مربیان تاریخ این باشگاه به حساب می‌آید که فلورنتینو پرز هم شب گذشته با حضور در سانتیاگو برنابئو از رکوردشکنی‌اش تقدیر کرد./ورزش3

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *